• anja1661

BIM September

Hakar på här!

Senaste mensen kom 5(!!!) dagar för tidigt och jag är annars alltid regelbunden med en cykel på 26 dagar. Blödde väldigt lite, så pass att jag klarade mig med endast trosskydd. I vanliga fall har jag syndafloden i 2dagar.

Hur som helst så har jag ÄL idag och BIM den 3/9.

Känns rätt hopplöst även om jag ändå hoppas. Vi hade sex i onsdags senast och nu är maken sjuk missar ÄL (har känningar nu i skrivandets stund).

Vad tror ni, är det kört? Om vi har sex imorgon, kan det ta sig då?

Detta blir vårt första försök på barn nr 4.

• anja1661

Halloj! Kom hem från en två veckor lång utomlandsresa och ÄL var den 18:e tror jag. Har BIM på tisdag men testade mig nu ikväll.

Vad säger ni om dessa två?

• anja1661
    Maräng86 skrev 2015-08-30 08:00:12 följande:

[quote=75694340][quote-nick]anja1661 skrev 2015-08-29 19:54:31 följande:[/quote-nick]Halloj! Kom hem från en två veckor lång utomlandsresa och ÄL var den 18:e tror jag. Har BIM på tisdag men testade mig nu ikväll.

Vad säger ni om dessa två?

Grattis!!! Såg att vi borde haft ÄL och BIM samma dag. Testade du första gången idag?

Japp, eftersom vi varit iväg så testade jag mig första gången igårkväll. Nu är testerna slut och jag väntar på nya :) har du testat? Roligt att vi har samma datum
  • anja1661

Testade ju pluss på två stickor i lördagskväll. Testade mig med digitalt idag och den sa

"gravid 2-3"

Nu är jag säker! Mår förövrigt lite illa redan och känner av lite trötthet. Tröttheten kan bero på att vi haft semester och inte riktigt kommit in i rutinerna igen. Imorgon börjar jag jobba...

Åhh jag är så lycklig nu!

Svar på tråden BIM September