• Malin 845

BIM September

Grattis till plusset!! :)

Gårdagens test när det torkat var starkt (syns inte så väl på bild), vad tror ni, positivt ikväll när jag kan testa? :)
    Tyvärr jobbar jag kväll och kan testa ca kl 20 ikväll, och min sambo jobbar inatt. Så vi kommer inte ses förräns imorgon eftermiddag när jag kommit hem, kan det vara för sent med mys då om testet blir positivt ikväll? Hoppas innerligt att det blir positivt imorgon så vi hinner! :)

• Malin 845

Här är då gårdagens två och kvällens test :) var det positivt igår eller kan det bli ännu starkare? Det testet från igår var typ som den jag tog ikväll innan det torkat, så kan lägga upp en ny bild på den imorgon :)

Vad säger ni? :) blir kanske lagom med mys imorgon då? ;)

• Malin 845
    Snelson skrev 2015-08-20 20:51:44 följande:
    Mys på när ni kan :) de tester jag har använt (rfsu) visar att äl sker inom 48h efter positivt test så man har ju lite tid på sig :) Jag har fått positivt test i tisdags och stegring på onsdagen och vi låg båda dagarna. Ikväll har vi ingen möjlighet men hoppas det tar sig!
    Ja denna gör det med, är testlagrets :) hoppas att det tar sig för dig :) och alla andra med :D
  • Malin 845
    Snelson skrev 2015-08-20 20:51:44 följande:
    Mys på när ni kan :) de tester jag har använt (rfsu) visar att äl sker inom 48h efter positivt test så man har ju lite tid på sig :) Jag har fått positivt test i tisdags och stegring på onsdagen och vi låg båda dagarna. Ikväll har vi ingen möjlighet men hoppas det tar sig!
    Ja men om man då har samlag efter 2 dagar kanske det är för sent..? Men iallafall så får vi sen om det tar sig från idag ;) men då borde ni prickat in bra :) hoppas det för dig med! :)
  • Malin 845
    Maräng86 skrev 2015-08-22 12:05:14 följande:

Hade ÄL igår...

Mycket myss har det varit och blir för säkerheten även hela helgen sen bara hoppas på glada nyheter i början på september :)

Längtan blir större och större med varje dag.

Hur är det med era killar, längtar de, är de intresserade av ÄL och BIM? Eller är det mer lugna och tar det som det kommer?

Min kille bryr sig om allt med äl och bim, men ser väl mer att man ska "ta det som det kommer" och att planerna in sexet blir för mycket ibland. Och han anser att alla äl tester gör det stressat, men att de ändå är nödvändiga då jag inte vet när äl är. Sen är han väldigt lyhörd och så, och tycker att man kan ta graviditetstest två dagar efter ägglossningen, haha! Så härligt karl jag har! :)
Svar på tråden BIM September