• Suada86

BIM September

Jag hoppar ixå in här! :) fick min mens sent så vet ej när äl o bim kommer vara men enl apparna så är det beräknat till 18/9 för bim! Håller tummarna för sept månad :)

4 försöket första barnet, anv äl tester

• Suada86

Åååå ja vet knappt om jag haft äl eller om det är på gång nu...eftersom stickorna var positiva men kändes för tidigt efter mensen ( typ dag 7 och 8)...nu är jag på cykeldag 12. .

Jag pratar gärna om annat! Älskar frönknäcke :) lätt o laga! Nån som har matkasse som är nöjd o vill rekommendera? :)

• Suada86

Hej tjejer..härkom mensen för tidigt en HEL vecka...konstigt...hade alltså bara en cykel på 20 dagar..aldrig hänt innan...nån som känner igen sig?

Har någon provat rosenrot? Vilken sort isåfall?

Kram på er kämpar

• Suada86
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-10 12:55:24 följande:

Men oj har du slutat nyligen med preventivmedel...Jag har rosenrot forte tror jag och tycker det helt okej känner större lustigt. . Köpte det på graviditetenkollen och glöm inte folsyran.

Nej, slutade med pillren för 2 år sen :S därför vart det sååå konstigt...tänkte att vi vart så lugna över bebisskapandet o sen bara som en blixt från klar himmel....

Kör oxå på folsyra sen månader tillbaka...o idag börjar jag med rosenroten så om inget annat så kanske jag blir mindre trött :) känner du nån skillnad? Förutom lusten? Vilket altid är pluss såklart ;)
Svar på tråden BIM September