Inlägg från: Tussigullan |Visa alla inlägg
  • Tussigullan

BIM September

Hakar på. Äl 28/8 och Bim 11/9. Ska försöka att vara mer avslappnad denna gången och inte tänka så mkt. Blir ju bara besviken av alla negativa tester o så..så får va lite mer laid back denna gången hehe.

• Tussigullan
    Tussilagon skrev 2015-08-16 23:54:15 följande:

Hej!

Hänger gärna på här om jag får:)

Äl 28/8

Bil 11/9

Första riktiga försöket, och vi kommer att köra med ÄL stickor

Var tvungen att läsa två gånger, trodde det var jag som skrivit något fel, men det stod ju inte Tussigullan hahahaha
  • Tussigullan

Tror min ägglossning kommer några dagar tidigare än jag beräknat. Men inte mej emot, då har jag kanske en chans att bli på tjocken :) hade älsekret igår så tror ägget lossnar imorgon :) o mös i natt..och förhoppningsvis ikväll oxå hehe

• Tussigullan

Äl igår blev det, så ny bim den 10/9. Fick till det i måndags och natten till igår så hoppas att det tar sig :) denna gång tänker jag inte testa för tidigt utan försöka vänta in mensen som förhoppningsvis inte kommer haha

• Tussigullan

Blir tokig. En vecka till bim och jag hade nyss molvärk som varade kanske en kvart..som riktig mensvärk..hmm..och de senaste dagarna har det känts som att det är ngt där nere i magen..känt av något hela tiden sen äl..svårt att beskriva hur det känns...denna cykel känns väldigt annorlunda.

Svar på tråden BIM September