Inlägg från: Smultronrosen |Visa alla inlägg
  • Smultronrosen

BIM September

Hej jag hänger oxå på om ok äl ca nu denna vecka bim 3 sept har två barn sen innan

• Smultronrosen

Verkligen kul följas åt alla vi tar de oxå lung försöker varannan dag iaf jag tror jag har ägglossning typ NU känns som jag är i 7 mån redan nu svullen i hela kroppen och ont i tjejmagen håller tummarna för alla

• Smultronrosen

En liten fråga bara jag har aldrig tempat eller testat äl sticka vad ska man ha för temp och hur vet man dum fråga kanske men jag har alltid hög temp annars lycka till alla

• Smultronrosen

Ok tack för svar ! Kör nog på som vanligt och hoppas bara har så ont i dag i livmodern känns som allt ska sprängas snart :/ är förmodligen äl men så här ont va längesen jag hade ! Längtar tills de närmar sig bim nu bara hoppas hoppas för alla här :)

• Smultronrosen

LindaPernilla jag har samma som du äl runt där bim 3 sep jag hade jäv ont i onsdags äl skulle jag tro vi kör lite random varannan dag ca så nu är de bara vänta in bim och hålla tummarna för oss alla :)

• Smultronrosen

Tack du la in alla :) jag hade äl i ond / torsd då hade jag kraftigt ont men har molvärk än någon som brukar ha så mer ?

• Smultronrosen

Kul så många är här :) håller tummarna för alla nu :) själv är min äl över nu hade den ond / Tors i dag har jag sjukt ont i brösten kissenödig hela tiden vet de är för tidigt för symtom men så här tidigt har jag aldrig haft !! Sken gravid kanske men de ger sig 3 sept kan man ta ett på fred Tro då är de -6 dagar min plan va iaf tidigast månd morgon lycko kramar alla här nu

• Smultronrosen

Hej alla jag har ont brösten molvärk livmodern trött lite illamående vissa tider på dygnet vet inte om jag bara hoppas för mycke och kroppen gör så eller om de kan vara något :) är -8 bim i dag lycko kramar alla

• Smultronrosen

Go morgon testa du kan ju inte mer än bli negativt och då är de bara testa längre fram :) själv har jag bim 3 sept och tänkte ta ett test i mon på morgonen då -6 bim är såå nyfiken annars väntar jag in bim om de inte visar något :) kramar och lycka till

• Smultronrosen

Kunde inte hålla mig testa i dag -7 negativt :( vet är för tidigt känner typ alla symtom som går så får se om de är illbillning eller om de bara är för tidigt ;)

Svar på tråden BIM September