• Fronten

BIM September

Jag hakar på här. Försök fem med en trea. Äl 28/8 och BIM 10/9.

• Fronten

Denna månad blir det äl- test för mig då det är femte försöket och min Äl och mens varit lite krångligare nu ( sedan vi började försöka). Har även en app och brukar märka när Äl är på g.

• Fronten
    LindaPernilla skrev 2015-08-15 23:18:12 följande:

Vi skippar också ÄL stickor. Vårat andra försök & jag känner så väl av när jag har ägglossning. Det värker ordentligt!

Min mens försvann igår så nu kör vi mys varannan dag (minst ????) fram till BIM.

Jag funderar på om vi också ska köra på varann dag nu från mensen slut. På något vis har vi lagt så himla mycket krut på varje dag runt den antagliga ägglossningen och då tappar man som sugen resten av månaden ;)
  • Fronten
    LindaPernilla skrev 2015-08-23 23:26:47 följande:

Nu börjar vi bli ett gäng tjejer!  Och det börjar närma sig September & BIM för oss! Himla spännande & vill ha maaassor med fina plus så vi kan följas åt sedan!

Ja, vad spännande! Jag är inne på fertila veckan och har ÄL på fredag tror jag. Håller tummarna för hela tjejskaran här inne
  • Fronten

Jag tror mitt Äl test starkast i förrgår kväll och i går morse. Svårt att jämföra med kontrollstrecket då teststrecket blir så smalt. Någon annan som får så smala testbilder med testlagrets äl-test? Är det då så att ägglossning sker inom 24-48 timmar och att det sedan kommer den trådiga äggviteliknande flytningen? Min beräknade Äl på appen säger Äl i morgon. Kan det då stämma. Jag är novis på just detta område. : )

Bim borde då vara den 8 el 10/9

• Fronten

Äl+5, mensliknande värk redan och jättegammal bröst. Någon annan som får det direkt efter ÄL? Väntan, väntan till Bim som då borde vara ca 8 september.

Grattis till nya plussare.

• Fronten
    mikamon skrev 2015-08-31 21:24:31 följande:

BIM kring 8 september. Fick lite rosa flytning idag, och så har jag haft lite stickande molvärk nu på kvällen. Hoppas på nidis <3

Det låter hoppfullt. Hoppas hoppas.
  • Fronten
    babytjejen skrev 2015-09-03 20:56:22 följande:

Förförra gången tyckte jag att kroppen hade massa symptom men inget plus...Förra gången var min hjärna säker på att vi lyckats så nu vet jag att jag inte ska lyssna på mig själv över huvud taget utan bara vänta på bim o hoppas på det bästa...först ska dock äl vara o den är om lite över en vecka..snälla låt tiden gå fort nu!

Kunde inte fått en bättre beskrivning på hur det känns för mig nu.: ) Äl + 8 så ska försöka hålla mig testar några dagar
  • Fronten
    Boel skrev 2015-09-03 22:09:56 följande:

Jag har följt den här tråden från start, men inte skrivit någonting själv ännu.

Jag hade ÄL ca den 15e aug, men trodde inte den skulle vara förrän den 28e.

Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D

Första är på morgonen och den under är 4 h efter.

Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni?

Grattis :)
  • Fronten
    eg90 skrev 2015-09-06 07:54:17 följande:

Hade äl igår och idag börjar ömma bröst komma.

Någon som känner igen sig? :-P

Jag har haft ömma bröst sedan Äl denna månad. Äl +10 idag så vet ej om det betyder något i sammanhanget ännu:)
  • Fronten

Nu tar jag en paus härifrån. Ett försök att ge utrymme åt lite annat än analys av min kropp och väntan. Mensen kom i dag. Glad att cykeln verkar vara rätt stabil igen men jätteledsen över att det går trögt denna gång. Lycka till med alla eventuella och faktiska plus och till alla som jobbar mot ett. : )

Svar på tråden BIM September