BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Kul att vi är så många nu som kan följas åt! Jag försöker också hålla det lite mer avslappnat denna månaden. Vi kör ca varannan dag och tanken var att jag skulle tempo. Nån som gör det? Första månaden jag testar NC. Men svårt att få in rutinen..
Så varannan dag, minst, känns som det säkraste kortet!
Tempa skulle det såklart stå
Verkligen! Känner ni av er äl varje månad? Jag känner av den ibland och tänker att man hoppar över äl ibland, kroppen alltså. Därför tänkte jag att tempa kunde vara bra som nån bekräftelse på att man faktiskt har äl den månaden. Men enligt appen har jag nu i helgen. Så kör efter det:) Spännande det ska bli framåt bim för oss alla!:)
En liten fråga bara jag har aldrig tempat eller testat äl sticka vad ska man ha för temp och hur vet man dum fråga kanske men jag har alltid hög temp annars lycka till alla
Grattis! Kul att det redan börjar bli plus i tråden:)
Grattis till plusset!! :)
Gårdagens test när det torkat var starkt (syns inte så väl på bild), vad tror ni, positivt ikväll när jag kan testa? :)
Tyvärr jobbar jag kväll och kan testa ca kl 20 ikväll, och min sambo jobbar inatt. Så vi kommer inte ses förräns imorgon eftermiddag när jag kommit hem, kan det vara för sent med mys då om testet blir positivt ikväll? Hoppas innerligt att det blir positivt imorgon så vi hinner! :) 
Välkommen till gänget! ![]()
Min ÄL ska nu vara över. Drömde skitkonstigt inatt. Jag gjorde säkert hundra gravtest i drömmen & det visade positivt & negativt varannan gång.. haha. Ringde BM och åkte dit för att göra ett test & gjorde ett UL. Då sa hon att jag kunde sätta igång och krysta för förlossningen var igång. Krystade som fan och ut kom en liten miniatyr av Lasse Kroner.
Hur fan kan man drömma så sjukt!? För mycket bebistankar förmodligen. Men hur kom Lasse in i bilden!??
Spännande, nu börjar det närma sig bim för en del! Hoppas på många plus i tråden. Själv börjar jag bli fundersam på om jag ens hade äl denna månaden. Slarvade med att ta tempen och förra månaden kände jag verkligen av äl. Men får hoppas att man hade det!:)
Gjorde ett digitalt test imorse, gravid v.1-2
men de måste innebära att min äl inföll tidigare än i måndags va?
Gjorde ett digitalt test imorse, gravid v.1-2
men de måste innebära att min äl inföll tidigare än i måndags va?
Jag väntar på bim som många andra här
Hur mår ni? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner molande värk och mår så illa till och från särskilt när jag blir hungrig. Bim ska vara 7 september. Känner ni av något så här tidigt?
Åh grattis till plussen! Jag har bim på söndag men känns mest pms'ig med sjukt ömma bröstvårtor och lite molvärk. Inget annat. Bara att vänta och se.. Nån som har bmi dom närmaste dagarna och ska testa tidigt? När isåfall? Såååå sugen på att testa. Fastän man försöker vara realistisk så hoppas man ju såklart!
Nej men åh vad dum jag är, haha! Jag kan ju fortfarande vara kvar i den här tråden eftersom nästan BIM blir 30/9. Så om någon skulle vilja flytta mig från den 2/9 till den 30/9 så vore det jättesnällt!
Varför är det så lika med pms och graviditets symptom. Man kan ju inte låta bli att analysera sönder allt! Tog faktiskt ett test imorse och visade en svag svag skugga/sträck. Inget som jag litar på då det var med testlagrets sticka dessutom. Nu väntar jag in mensen och hoppas på att den inte dyker upp! Någon mer som testat idag, eller ska innan bmi?:)
Haha skönt att man inte är själv i allt det här:) mina bröst vårtor gör så fruktansvärt ont. Brukar vara brösten som är ömma annars men inte denna gång. Sen har jag också fått massa små finnar:/ Ah ja, blir nog ett test på lördag... Bim på söndag:) Lycka till tjejer, får vi hålla tummarna!
Mensen dök upp två dagar tidigare. Aldrig hänt mig innan. Men skulle den ändå komma var det bättre idag än att vänta hela helgen på den:) Fortsätter att kämpa på nästa månad! Och ska även ringa läkaren nästa vecka för start av utredning. Lycka till alla nu, ska fortsätta följa er:)
Oj här händer det grejer! Grattis till alla nya plus:) och kramar till er som inte fått än eller väntar. Själv har jag fått tid för spolning av äggledare innan min nya äl som sker kring den 19-20/9. Så får hoppas på plus i oktober istället!