• Evelina84

BIM September

Hej! Vi försöker gå ett syskon till vår pojke så hänger på i den här tråden. Väntar febrilt på att det ska bli bim så vi kan testa om jag är gravid. Vill mest säga hej och önska lycka till! Ni som väntar på bim har ni provat att testa med ägglossningstest för att se ev graviditet? Har hört att om det ger utslag kan det vara tecken på graviditet. Någon som provat?

• Evelina84

Jag väntar på bim som många andra här Hur mår ni? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner molande värk och mår så illa till och från särskilt när jag blir hungrig. Bim ska vara 7 september. Känner ni av något så här tidigt?

• Evelina84

Hej!

Åh vad jag känner igen mig i det du skrev. Har också bim på måndag, tror jag iallafall.

sedret skrev 2015-09-01 19:19:31 följande:

Grattis till er med pluss!! Har BIM på måndag och hade svårt att låta bli och testa mig idag efter jobbet. Kanske var där ett svagt streck eller kanske bara ett spökstreck. Man kollar ju så ögonen håller på och ploppar ut! haha! Ska prova med morgonurin i morgon bitti och får berätta hur det går....:)

• Evelina84

Jag tror jag har bim idag men vågar inte testa än Testade igår och det var negativt. Jag känner mig gravid, mina bröst är väldigt ömma och ådrorna syns mycket mer. Lite molande värk. Väntar o ser om mensen dyker upp.

Svar på tråden BIM September