• Niyoh81

BIM September

Hoppar oxå in här ????

ÄL 18/8

BIM 1/9

Testade idag ÄL +10 men fick - ???? men de var inte morgon urin plus att ja druckit mycke så de va gode utspätt så ja hoppas att de berodde på de. Tänkte testa nästa gång till helgen på morgonen.

Har 3 barn sen tidigare med en annan man å yngsta föddes 2010 så man glömt bort lite ????

• Niyoh81

Har ont i tuttarna och i Tjej magen. De molar och som stramar åt i äggstockarna. Vet att några dagar efter ÄL fick ja tväront i livmodern. Högg å mola på men försvann sen. Super konstigt.

Har mått illa till å från. Så hoppas på ett +

• Niyoh81

Bim -1 å ingen mens i sikte men inte heller nått plus. Haft känningar i äggstockarna. Inte som när ja ska ha mens att de molar på utan mer att de sliter och drar i dem.

Eftersom de är över 5 år sen ja sist blev gravid så minns ja inte hur fort ja fick pluset då men ja tror de var några dagar efter beräknad bim.

Men ja ställer in mig på att fröken röd kommer i morgon :(

• Niyoh81

Grattis till alla som plussa :)

Sjj vet ja inte alls va de är med min kropp. Har BIM idag. Trodde mensen kom när ja va på toa å torka en liten strimla blod. Satte in eftersom ja tänkte nu är de på g. Men har bytt tampong nu å inge mer blod har kommit (ursäkta detaljerna) har grymt ont i ryggen å var sida av äggstockarna värker även ont i fogarna. Tuttarna är ömma till och från. Vart grymt besviken när jag trodde mensen va på G men nu vet ja inte om det är de.

Nån annan som haft såhär?

• Niyoh81
    Lunda skrev 2015-09-01 15:21:43 följande:

Gör ett test. Kan ju mycket väl vara så att du är gravid :)

Testade igår men fick neg så ja vet inte alls va de är
  • Niyoh81

Fortfarande ingen men å inga känningar av de heller. Skulle vilja testa idag är på BIM +1 men skulle bli så besviken om de inte visa nä.

Har lite ont i vårtorna och sista dagarna har ja mått lite illa och haft huvudvärk.

Vet inte hur ja ska tolka detts

• Niyoh81

BIM + 1. Gjorde test med både CB och från RSFU och båda visa negativ. Förstod nästan de.

Men fröken röd lyser med sin frånvaro.

Har ett litet hopp ändå att de är nå. Eller så önskar man bara så innerligt att man ska ha ett litet frö.

Detta bli ju mitt 4:e barn...men de är ju över 5 år sen jag va gravid men min yngsta.

Grymt påfrestande när man varken får mens eller ett plus :(

• Niyoh81

Nu kom mensen :( så ledsen å besviken. Får hoppas att de tar sig på 3:e försöket

• Niyoh81

Igår kom mensen :( är så ledsen inombords. Hoppades verkligen på att få ett plus nu.

Med mina 3 andra så gick de på första försöket.

Men nu är ja över 30 plus att ja har ny man. Vet att vi kan bli gravida eftersom ja blev de ca 1 mån efter vi träffades. Men nu verkar de va svårt.

Om de stämmer hat ja min nästa ÄL den 17/9.

Ska fortsätta hålla tummarna till er som ej än plussat och stort grattis än en gång till er som har :)

• Niyoh81

Eftersom ja inte vet när min ÄL var denna månad så tänkte ja testa på lördag. För då är de vår bröllopsdag. Skulle vara bästa presenten om vi plussar samma dag som vi gifter oss.

Har inga höga förväntningar och enda symtom ja har är att de gör så ont i bröstvårtorna. 

Tagit temp och legat på 36,8-37 grader. Va är gränsen. ?

• Niyoh81
    Fsake skrev 2015-09-24 08:09:53 följande:

Hoppas du får plus!

Ang tempen så beror det på vad du brukar ha i temp.. Inte lika för alla.

Tack så mycket. Idag har ja haft så ont i ryggslutet och fogarna.

Brukar ligga på 36,2 i vanlig temp. Har idag legat på över 37 grader.
Svar på tråden BIM September