• Irmelin82

BIM September

Hoppar in här jag också Glad

ÄL 24 aug

BIM 6 sept

Första barnet.

Har i 2 dagar haft en molande värk i magen, Kan det vara något? Hoppas!

• Irmelin82

Kunde givetvis inte hålla mig ifrån att testa trots att jag vet att det är alldeles för tidigt (BIM 6 sept). Testade igår (ej morgonurin) samt idag (med morgonurin), Både givetvis så negativa de bara kunde bli Gråter Har dessutom världens PMS idag så mensen är säkert på gång.

Blir så besviken, men det var ju såklart en önskedröm att det skulle ta sig på första försöket Rynkar på näsan

Hur går det för er andra?

• Irmelin82
    Malva2015 skrev 2015-09-01 16:30:16 följande:
    Har åxå bim 6 sep.. Vill bara testa nu!
    Så spännande! Har du klarat dig från att testa? Om så, tänker du testa först på söndag?
  • Irmelin82
    Lizzie09 skrev 2015-09-01 16:37:49 följande:
    Håller tummarna för att det blir positivt om några dagar istället! Än är det inte kört :)
    Jag har BIM imorgon och är rätt säker på att mensen kommer komma. Testade negativt med rfsu igår och i förrgår, så för mig är det nog tyvärr rätt kört!
    Tack Hjärta Såg att din mens kommit, så tråkigt. Håller tummarna stenhårt för ett pluss nästa gång! Själv testade jag idag igen, fortfarande helt blankt Rynkar på näsan
  • Irmelin82
    Malva2015 skrev 2015-09-02 18:42:57 följande:
    Nä jag har testat två gånger redan men börjar ställa mig in på att det inte blir något. Har haft svullna bröst och mensvärk i två veckor men denna - nada. Ingen mens heller å andra sidan .. Usch fortsätter hoppas.
    Hur går det för dig?
    Så tråkigt Rynkar på näsan Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.
  • Irmelin82

Negativt test idag på BIM, dock ingen mens ännu. Haft mensvärk till och från i en vecka så trodde mensen skulle komma tidigare än förväntat.

Grattis till alla er lyckliga som plussat Glad

Svar på tråden BIM September