• Greifing

BIM September

Hej! Kan jag hoppa in här?

Jag är en tjej på 25 år. Detta blir vårat 5e barn. (Ett änglabarn) så vi har tre underbara barn hemma som nu önskar lika mycket som oss att få ett syskon. :)

Tog ut spiralen men mensen hoppade över en månad. Och den första "riktiga" månaden har passerat utan nått plus. Idag fick vi en glad gubbe på ÄL testet. Yeah! :) Så bim är ca 20 september

Håller tummarna för att vi alla får ett efterlängtat plus :)

• Greifing
    LindaPernilla skrev 2015-09-05 07:15:19 följande:

phpuztnbI57141.jpg

Men oj!? Jag som tyckte jag hade mensvärk igår! Wiiiiih!!!!! smile1.gif

Grattis! :D Fantastiskt!

Tack så mycket Fian88 :D
  • Greifing
    valkyrian skrev 2015-09-05 08:52:26 följande:

phpimhSl319935.jpg

Hjälp! Spökstreck??

Tror verkligen det där är ett plus! Ser rosa ut och spökisar kan vara svår att få på bild :D hoppas! Håller tummarna att det blir starkare :)
  • Greifing
    mariatheresia skrev 2015-09-05 10:54:29 följande:

Min gick ner den dagen som mensen kom igång ordentligt, hade inte koll på cykeln helt varierar mellan 27-29 dagar, vet inte om man ska räkna dag 1 när det typ blir färgat på pappret eller när blödningen startar på riktigt. Kan ju vara färgat 2 3 dagar ibland.

Läste igår på clearblue att när blödningen "tar fart" så ska man räkna det som mensens första dag. :)
  • Greifing

Grattis till alla plus! :) Min väntan är lång då jag i fredags som sagt fick en glad gubbe på äl testet. Har nog aldrig längtat så mycket efter den 20e som nu! ;)

• Greifing
    Novembersmile skrev 2015-09-07 06:10:44 följande:

phpqFA6Ki96403.jpg

Hoppas att lillpyret vill stanna <3

BF 2013-08-05
    Stort grattis :)!
  • Greifing
    Ted19 skrev 2015-09-07 08:53:29 följande:

Jaaaa äntligen min tur!! Femte försöket och den månaden som jag känt mig minst gravid!! :)

phpcnNq7t81988.jpgphpcnNq7t81988.jpg

Grattis grattis! vilken bra tråd! Många vackra plus. Det får en att hoppas lite extra ;)

Detta är första gången vi får göra ett andra försök. Med de andra har det tagit sig direkt :)

någon som vet? Jag fick glad gubbe i fredags. Hade sex dagen innan och samma dag. Lördag och söndag blev de inget. Nu först börjar jag noja att det inte ska ta sig.. Nån av er som plussat som kört med CB ältest? Hur gjorde ni? :)
  • Greifing
    Croljus skrev 2015-09-07 13:08:19 följande:

Har varit borta härifrån i några dagar nu så grattis till alla plus!! Jag hade förmodligen äl i lördags eller söndags så vi har myst till det så mycket vi bara kan den gångna veckan. Första försöket och jag undrar redan hur man ska stå ut med väntan till bim :o Och efter att ha läst de senaste inläggen här så inser jag redan att jag kommer känna efter extremt mycket varje dag ;)

Håller med dig! Vi måste ju ha BIM nästan samtidigt? :) spännande!! Håller tummarna att plusset kommer när det är dags :D
Svar på tråden BIM September