Inlägg från: Sundaymorning |Visa alla inlägg
  • Sundaymorning

BIM September

Jag vill också vara med Första försöket och ägglossning 29/8 och bim 12/9.

Har en dotter sen innan och hoppas att det tar på en gång

• Sundaymorning
    Boel skrev 2015-09-03 22:09:56 följande:

Jag har följt den här tråden från start, men inte skrivit någonting själv ännu.
    Jag hade ÄL ca den 15e aug, men trodde inte den skulle vara förrän den 28e.

Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D

Första är på morgonen och den under är 4 h efter.
    Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni? phpAuE75p85012.jpg

Stort grattis
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 08:26:51 följande:

Bim+2 o ingen mens. Tog ett cb digital som visa negativt imorse.

Måste vara frustrerande.. Jag kunde inte hålla mig och testade imorse bim - 5 haha. Syntes inget..
    Vi får hålla ut
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 08:49:50 följande:
    Sjukt frustrerande.. samtidigt kan jag inte låta bli och tänka på om jag ska gå till apoteket o köpa ett testa tidigt.. cb digital mäter ju 25mlU/ml o de tidiga stickorna är på 10mlU/ml.
    Ja det är väl ingen dum ide? Annars är väl risken att bli helt galen haha
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 09:46:35 följande:
    Har vart på apoteket nu,attans att de bara hade 2 pack kvar av testen ;) blir nog ett testa i kväll med :p
    Håller tummarna för ett tydligt streck Man blir ju otroligt otålig
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 09:58:28 följande:
    Aa vill eg testa nu men bättre o vänta.

Kändes som mens kom men (ursäkta äckelvarningen) var bara kraftig flytning.
    Ja är ju det, ska försöka hålla mig tills på lördag. Hur det nu än går.

Väntar du tills imorgon bitti?
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 10:40:57 följande:
    Det är så svårt att vänta,tänkt att jag ska vänta men frågan är om man kan haha
    Förstår det
    Jag provade nyss cl ägglossningstest med indikator och fick såklart att jag inte var fertil. Men! Såg två streck på stickan och då fick jag upp förhoppningarna lite.. Testade nämligen vid ägglossningen och efter och då försvann det andra strecket helt. Borde finnas en chans att jag är gravid då?
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 17:59:42 följande:

Nu har hoppet lämnat mig, fick precis en brunröd lite mer vattnig blödning.

Nej behåll det!
    Vissa blöder ganska bra och det är bara kroppen som missat att skjuta upp mensen
    Jag blödde en hel del både bim och ca 1 vecka efter. Hon är 3 nu
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 18:13:51 följande:

[quote=75732090][quote-nick]Sundaymorning skrev 2015-09-08 18:09:22 följande:[/quote-nick]Nej behåll det!

Vissa blöder ganska bra och det är bara kroppen som missat att skjuta upp mensen

Jag blödde en hel del både bim och ca 1 vecka efter. Hon är 3 nu

Kanske ska testa imorgon trots allt?för 3 dagar efter bim borde väl hcg halten kunna mätas av?

Ja gör det Håller alla tummar och tår för er
  • Sundaymorning
    Jadu skrev 2015-09-08 18:24:17 följande:
    Tack,jag hoppas också men samtidigt kan jag inte låta bli och tänka att de är kört. Men kanske låta hoppet va kvar till imorgon och se vad testet visar.

Har ju haft mensvärk till och från i några dagar men nu har den satt sig i ländryggen, har aldrig haft de innan..
    Förstår det.. Tänk om alla kunde bli gravida direkt ändå

Mysko! Fick också ont i ländryggen idag, och motvärk. Hoppas såklart att vi ska plussa, men kan inte hjälpa att undra hur missfall känns :-O
Svar på tråden BIM September