• mammaA93

BIM September

Hoppar in här! Försök nr 5 och har troligtvis äl idag?!
    Testet längst åt höger är gjort idag på förmiddagen.
    Jag har 2 barn sedan innan och det har sambon med.
    Blev gravid på 2a försöket men fick ett tidigt MF i v.5 nu i juli.
    Har myst 4 dagar i rad och tänker köra på idag med och några dagar extra, nu jäklar ska det ta sig!

• mammaA93
    Svejsan86 skrev 2015-09-08 21:25:51 följande:

Spännande! Har med tvä sen innan med mitt ex..hur gammla är dina?

Äldsta fyllde precis 3 år och yngsta blir 2 i december :)
    Sambons barn är 8 och 6 år, så varannan vecka är vi fyrabarnsföräldrar^^

Dina då?
  • mammaA93

Började dagen med molvärk i livmodern, gör riktigt ont! Hade äl i tisdags/onsdags.. Bad kan det vara? :o

• mammaA93

Så, idag har jag haft molvärk i livmodern och spytt.. BIM är den 22e, alldeles för tidigt för symptom va?
    Började i v.5 med mina andra barn.

Vi storhandlade på Maxi ikväll, kunde inte låta bli den här bodyn även om jag inte ens vet om jag är gravid, blev sådär matriellt kär i den, haha! Så nu väntar den på framtida bebis, eftersom det är vårat första köpta plagg (och sista tills ett plus är konstaterat) så kommer den få följa med i den framtida förlossningsväskan.

• mammaA93

Jag kanske är löjlig, men istället för att vänta på ett plus väntar vi nu på någon att klä på bodyn med.. Jag vet inte men jag känner mig mer peppad.. Ugh, hormonerna är crazy idag!

• mammaA93

Är ledig idag men vaknade kl 7 av illamående from hell, så sitter framför tvn och försöker hindra mig själv att spy... Vill testa nuuu, men måste hålla mig till på söndag!

• mammaA93
    myownworstenemy skrev 2015-09-15 07:35:02 följande:

Plussade på BIM idag! Så underbart!

Stort grattis!!
  • mammaA93

Exakt en vecka till BIM.. Måste försöka hålla mig till på söndag med att testa!
    Sambon säger att han tror att jag är gravid, att "det känns annorlunda den här gången" så håller tummarna att han har rätt!

• mammaA93

Dag 3 med illamående from hell..
    Var nyss nära på att spy ner dottern på 20mån när jag bytte blöja!
    Samma sak när jag var gravid med henne och bytte blöja på sonen.
    Mååååste försöka vänta tills på söndag med att testa!

• mammaA93

Jag har en konstig stickande kännsla i livmodern.. Som om det är en nål som petar på mig?! Någon som vet vad det är? BIM-5 idag.

• mammaA93

Alltså mina bröst gör så galet ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen!
    Har e-kupa och det är sjukt jobbigt att gå för de gör så ont när de guppar, gaahhh!
    Måste försöka hålla mig från att testa till BIM-dagen på tisdag..

• mammaA93

Tror nog att det är kört för mig. Testade negativt nu på BIM-2...
    Jag har två kids sedan innan, båda på första försöket!
    Sambon har med två barn innan.
    VARFÖR GÅR DET INTE???
    Vi prickar in äl varje gång!
    Tog ur pstav i början av maj men jag hade bara i den i 3 månader så den kan väl inte ha fuckat up min kropp allt för mkt?
    ALLTSÅ JAG ORKAR INTEEEEE!!!

Svar på tråden BIM September