• Molle90

BIM September

Hej hoppas det är okej att jag hoppar in i eran tråd här.vi har börjat försöka med nr 3.

Äl var 5 sept

bim 19 september 

• Molle90

Grattis till er som plussat :)

Själv har jag 10 dagar kvar till bim innan jag får mitt besked hoppas hoppas att det är ett plus :)

• Molle90

Hur tempar ni, jag ligger alltid runt 37 i vanlig temp, har provat men inte funkat för mig alls. använder mig i dag av appen menskoll

• Molle90

Hej tjejer

Jag har idag börjat få ont vid vänster äggstock och pendlar över till höger precis som molande mensvärk men, mår även illa till och från vilket jag tror jag nämde tidigare. men är det normalt att ha molvärk så? kommer inte ihåg hur det var med dom andra.

• Molle90
    Madeleine 916 skrev 2015-09-10 16:46:40 följande:
    Jag fick jätte svagt plus nu på bim -5 jag hoppas det är på riktigt. För jag fick mf förra månaden så det inte är något som är kvar från då. jag tog ett grav-test när blödning hade slutat och då var det fortfarande plus men knappt så man såg det. Tror ni att det är ny graviditet nu?
    Har inte erfaren het av mf själv men jag tror mycket väl det kan vara en ny graviditet :)
  • Molle90
    line89 skrev 2015-09-10 20:41:28 följande:

Hej allihop, jag skulle behöva lite hjälp =)

I tisdags morse vid 05.30 fick jag "glad gubbe" på ÄL-testet (då var det exakt 24h sedan jag testade sist och då var det negativt), på kvällen vid 18-tiden testade jag en gång till och då var det negativt. När jag testade dagen efter var det också negativt. Har ägget släppt när det är negativt eller hur fungerar det egentligen, blir helt förvirrad, haha. 

Vi "fick till det" i måndags kväll samt på tisdagskvällen. Inte på onsdagen. Vad tror ni, har vi prickat in lite rätt i alla fall? =/

Svårt att svara på men om du fick glad gubbe borde du haft ägglossning den dagen, 

äl test funkar inte på mig så jag använder appen menskoll som ger mig en bra översikt när jag ska ha mes och även äl och blev gravid med den med barn nr 2 som var planerat nu kör vi barn nr 3 och använder samma app.
  • Molle90

Mår rent av kasst illamående. molvärk till och från, trött och humörsvängningar. Känner inget i brösten mer än någon stick liknande /kliande känsla. på onsdag/trosdag är bland dom första dagarna jag kan testa men känns så otroligt långt kvar även om det bara är några dagar dit hoppas att det tagit sig.

• Molle90

Mår riktigt skit precis som jag är gravid, min sambo som varit med om missfall innan kan inte riktigt inse att jag kan vara gravid i morgon är det bmi-5 och har beställt 3 test. illamåendet sitter i halsen molvärken är värre än någonsin är trött runt 16-17 på kvällarna, va på väg att spy morse och mår illa av lukten av mat. hoppas på ett plus inom dom närmaste dagarna :D

• Molle90

Idag har jag inte haft någon symptom alls förutom att det gör lite ont i brösten 

• Molle90

Alla symtom har försvunnit för utom kli/stickningar i bröstvårtorna till och från och lite molvärk hit och dit, är iförsig bara på bmi-4 i dag men tror inte det är något denna månaden testade negativt i morse :/

• Molle90

För tre dagar sedan börja jag tempa första dagen var den 36,2 och i går 36,4 och i dag 36,6. Är på bim -4 min normal temp är runt 35,5. kan detta tyda på en graviditet? har jag fortfarande en chans att +? eller kan det vara att mensen är på väg? Tempen har alltså höjt med 2 grader sen i går 

Svar på tråden BIM September