BIM September
Hoppar in här. Har bim 6/9 o haft äl nu i helgen.
Detta blir försök 8 så hoppas o tror samtidigt som jag inte tror det tar sig denna månaden heller.
Hoppar in här. Har bim 6/9 o haft äl nu i helgen.
Detta blir försök 8 så hoppas o tror samtidigt som jag inte tror det tar sig denna månaden heller.
Ni som gjort flera försök... Visst är det konstigt att det inte tar...
Jag har som svårt att förstå och acceptera... Man skulle vilja veta varför det inte tog...
Dessa tankar flödar mycket i mitt huvud... Ich vad kan vi göra annorlunda nästa gång? Hade vi för mycket sex... För lite? Inträffade äl när cb visade det?
Gahhhhhhh blir galen;)
Ja det där har jag också tänkt på med sexet.
Jag tänker att spermierna inte blir lika pigga och kanske i te lika många om man har för ofta?? Att det är bra att "samla" lite haha
Ähhh vilka konstiga tankar man har;)
God morgon.
Igår hade jag lite molvärk och idag vakna jag av de och även illamående, är det någon som haft det så efter äl?
Hej! Ny här och tänkte hoppa in.
Hade väldig tydlig äl igår och idag mår jag illa:/ fick knappt ner frukosten. Undrar också om någon som haft det så?
Ska väl tilläggas att detta är vårt första försök med syskon till vår 1-åring.
God morgon allihop.
Nu ät jag inne på dag 3 med molvärk fast idag ät den mer konstant.hade äl för 2-3 dagar sen. Ska de va så?
Hej tjejer.
Bim på söndag. Får ibland lite mensvärk,lite känslig annars känner jag inte så mkt..
Så antar att de inte tagit sig denna månad.
Nu ikväll börja lite molvärk igen.. inte haft sen förra veckan.. härligt lättirriterad..
Brukar visserligen ha en liten släng av pms vid mens men då brukar de komma ca 2 dagar innan.. får hoppas de inte är mensen som tänker komma tidigt.. sen tänkte jag fråga. Lite äcklig fråga kanske men men brukar alltid ha flytningar mellan äl o bim men denna månad är de snus torrt. Någon annan som haft de så?!
Tror inte det betyder något att vara snus torr, men däremot kan det betyda något när ens kropp beter sig annorlunda mot vanligt!
Man kan bara jämföra med sig själv eftersom alla fungerar olika. Håller tummarna
Tjejer! Ni hade rätt. Stegringen visade sig nu. Äntligen kan jag pusta ut:) Stort grattis till alla som plussat. Ni som kämpar på håller jag både tummar och tår för:)