• ausaaf

BIM September

Hej,

Hoppas in jag också. Första barnet, första försöket. BIM 10/9 eller 11/9. Två appar som inte är riktigt överens... Gjorde ett test igår morse som var negativt men inte gett upp hoppet ännu då det ju var ett väldigt tidigt test.

Går runt och letar symptom konstant. Det svåra är ju att många liknar de jag brukar få precis innan mens. Bara att de dykt upp tidigare nu än vanligt. Håller tummarna så hårt jag kan.

• ausaaf
    ausaaf skrev 2015-09-07 16:09:58 följande:

Hej,

Hoppas in jag också. Första barnet, första försöket. BIM 10/9 eller 11/9. Två appar som inte är riktigt överens... Gjorde ett test igår morse som var negativt men inte gett upp hoppet ännu då det ju var ett väldigt tidigt test.

Går runt och letar symptom konstant. Det svåra är ju att många liknar de jag brukar få precis innan mens. Bara att de dykt upp tidigare nu än vanligt. Håller tummarna så hårt jag kan.

Jaha, där kom tant röd och förstörde..
    Kom väl inte som en chock direkt då testet igår morse var negativt.
    Den stora chocken var nog igår när jag insåg hur ledsen jag blev av testresultatet.
    Pratade mycket med min sambo om det igår kväll och nu känns det mycket bättre. Nytt försök om två veckor och hoppas det vill sig då istället Glad
Svar på tråden BIM September