• halo83

BIM September

Hoppar in här.. Bim den 16/9

Försök nr 16 men vi har inte lagt manken till denna gång då vi ska söka hjälp i oktober.

Så vi får se hur det blir,ska bli spännande att tempa.

Det enda jag känner nu är extremt ömma bröstvårtor, det brukar jag bara ha vid äl och mens... Annars brukar jag ha molvärk till å från från äl till mens men känner inget alls i magen..

• halo83

Trots att förhoppningarna inte finns denna månad då vi inte direkt försökt så tända hoppet liiiiiiiite av tempningen...aldrig fått så här hög så fort! Hoppas hoppas den håller sig där el blir högre nu :)

• halo83

När skulle ni säga att man kan testa med ett testa tidigt test? Är på äl+7 idag och tyckte mig ana ett streck men de e nog inbillning..

• halo83

[quote=75730299][quote-nick]Lunda skrev 2015-09-08 09:54:48 följande:[/quote-nick]Kunde inte hålla mig från att testa i morse. Äl + 12 och testet visa negativt :(

Har inga direkta symtom längre som tyder på varken graviditet eller att mensen är på g. Det enda som går att ta på är ömma bröst och utebliven mens.

Men istället för att känna mig nere så känner jag mig bara förbannad. Förbannad för att kroppen jävlas med mig och inte bara kan ge raka signaler. Om jag nu inte är gravid så kan väl mensen bara komma så att jag bara kan släppa det och gå vidare.

Hur många är vi nu egentligen som inte har fått sitt plus än? Känner precis som en föregående talare att vi lätt glöms av mitt i alla plus. Skickar en kram till er och håller tummarna för att vi snart oxå är gravida.

Och ännu ett grattis till alla nya plusare :)[/Vi är på försök 16 och jag är på bim-7 idag ... Tror dock inte det blir våran tur denna gång heller tyvärr

• halo83

[quote=75730299][quote-nick]Lunda skrev 2015-09-08 09:54:48 följande:[/quote-nick]Kunde inte hålla mig från att testa i morse. Äl + 12 och testet visa negativt :(

Har inga direkta symtom längre som tyder på varken graviditet eller att mensen är på g. Det enda som går att ta på är ömma bröst och utebliven mens.

Men istället för att känna mig nere så känner jag mig bara förbannad. Förbannad för att kroppen jävlas med mig och inte bara kan ge raka signaler. Om jag nu inte är gravid så kan väl mensen bara komma så att jag bara kan släppa det och gå vidare.

Hur många är vi nu egentligen som inte har fått sitt plus än? Känner precis som en föregående talare att vi lätt glöms av mitt i alla plus. Skickar en kram till er och håller tummarna för att vi snart oxå är gravida.

Och ännu ett grattis till alla nya plusare :)[/Vi är på försök 16 och jag är på bim-7 idag ... Tror dock inte det blir våran tur denna gång heller tyvärr

• halo83

Min temp ligger på 36:92 så jag har alltså ingen feber... Men nu har jag haft sån otrolig frossa till å från varvat med svettningar så jag blir galen. Är på bim-6 idag.

Min man har även reagerat på att jag har så kalla händer vilket jag inte brukar ha... Så hoppet om graviditet försvann lite för visst ska man bli varm då?

• halo83

Tack för svar... Antar att det bara är att vänta å se då ..

Lunda skrev 2015-09-09 11:40:42 följande:

Det finns ingen mall som alla ska passa in i. Vissa blir varma, andra kalla. Några får ömma bröst, andra inte. Somliga mår illa, absolut inte alla.

Med det vill jag bara säga att det absolut finns hopp för dig.

Håller tummarna :)

• halo83

Jag får dipp morgonen innan.. En gång samma dag . Men oftast dagen innan

Angdev skrev 2015-09-09 17:23:08 följande:

BIM på fredag och idag slog jag rekord i temp utan att ha feber. Ligger på 37.5, har stigit sedan ÄL. När går normalt temperaturen ner så man kan ha koll på ev mens?

• halo83

Bim-5 idag och en hanska stor tempökning...åh hoppas att de e våran tur nu! 16:e försöket...

Svar på tråden BIM September