BIM September
Haha, är det här ni gömmer er? Har varit med i en annan BIM september-tråd och tyckte väl att den var lite öde :)
Får joina er här oxå. ÄL enl beräkning den 27/8 och då borde BIM infalla 11/9. Vårt 10:e försök till syskon.
Haha, är det här ni gömmer er? Har varit med i en annan BIM september-tråd och tyckte väl att den var lite öde :)
Får joina er här oxå. ÄL enl beräkning den 27/8 och då borde BIM infalla 11/9. Vårt 10:e försök till syskon.
Använder mig inte av ÄL-test denna månaden. Är vårt 10:e försök och kände att alla test gjorde mig lite knäpp. Vi har mys när lusten/tid/ork finns där. Hoppas såklart att det ska ta sig trots att vi inte schema-myser. Hade ÄL igår om jag går efter flytningar så nu håller vi tummarna att en avslappnad mamma ska plussa om drygt 2 veckor :)
Usch så risigt jag känner mig. Har sedan ÄL känt mig febrig och haft lite frossa-känningar. Har dock inte feber enl temp. Det är lite som att ha influensa fast man inte är sjuk... Galet va kroppen håller på att spöka med en. Hoppas såklart att det är pga liten som gror :)
BIM på fredag och idag slog jag rekord i temp utan att ha feber. Ligger på 37.5, har stigit sedan ÄL. När går normalt temperaturen ner så man kan ha koll på ev mens?
Bim -6 å negativt igen.. Idag med gravidkollens testa tidigt... Ger ju snart upp
Ja de d väl så.. Test-knarkar här.. Å ledig tills mån så vad ska man göra.. Hehe
BIM idag och ingen mens. Testade i em men visade negativt. Hoppas såklart att det beror på att koncentrationen i urinen inte var tillräcklig. Började störtböla när sonen drog mig i håret innan idag, han gör det varje dag men tydligen var jag extra känslig idag. Öm i brösten och det har jag inte varit sedan jag var gravid senast. Hoppas, hoppas...
Hoppas på plus idag! :)
Det ville sig inte för oss på vårt 10:e försök. Nu blir det fertilitetsutredning :( och förhoppningsvis plus i oktober istället. Lycka till ni andra.