Inlägg från: Miniflicka93 |Visa alla inlägg
  • Miniflicka93

BIM September

Hoppar gärna in här! Vi började försöka för 3 månader sedan men hoppade över augusti och är nu påt igen. Har ÄL nu den 30e om allt blir som planerat och BIM den 13 september Glad Hoppas verkligen att det tar sig denna gången och att vi har ett fint plus i september! 

• Miniflicka93

Efter att ha tagit en månad "off" känner jag mig riktigt taggad inför denna gången! Vet inte varför men allt känns så positivt och är bara glad! Det är inget som skiljer sig från de andra försöken men av någon anledning känns allt bara så bra. Jag känner mig inte lika "plågad" av väntan till ÄL och jag tror att de kommande 2 veckorna där efter kommer gå mycket bättre o snabbare en tidigare gånger. Haha.. vet inte vad som flugit i mig, måste vara någon överdos av D-vitamin pga dessa soliga dagar  Solig Flört

• Miniflicka93
    misslina skrev 2015-08-24 18:35:39 följande:

Ni som gjort flera försök... Visst är det konstigt att det inte tar...

Jag har som svårt att förstå och acceptera... Man skulle vilja veta varför det inte tog...

Dessa tankar flödar mycket i mitt huvud... Ich vad kan vi göra annorlunda nästa gång? Hade vi för mycket sex... För lite? Inträffade äl när cb visade det?

Gahhhhhhh blir galen;)

Jag håller med! Man känner ju, vi gjorde rätt, vi prickad äl perfekt så VARFÖR tar det inte! Alla dessa "tonårs" graviditeter som råkar bli gravida på första försöket och som inte vill det och här sitter jag och verkligen vill och prickar ÄL perfekt men nää har ska de då inte plussa :O :(
  • Miniflicka93

Jag behöver folks råd o åsikter! Har ÄL nu den 30e... Men räknade precis på det och vi har nämligen en bokad resa i mars och räknat ut att om de tar denna månad så kmr jag vara i vecka 28 när vi ska åka. Vad tycker ni. Ska vi hoppa denna månadens försök o köra nästa eller näst nästa månad i stället eller ska vi resa i vecka 28 om det tar? Är helt kluven då jag precis kom på detta och har inte precis lång tid på mig att tänka :( snälla vad tycker ni? Kmr vara en resa på ca 5 timmar.

• Miniflicka93

Perfekt att ÄL inträffar nu under helgen för mig! Massa mys och ensamtid <3 håller tummarna att det är våran tur nu!

• Miniflicka93

Har äl idag men känner inget alls? I början av mina fertila dagar hade jag äl flytningar. Meeen! Nu när vi myst till de i 2 dagar så blir jag osäker om jag fortfarande har det? Jag har fortfarande trådiga "äl flytningar" men de säger ju att om man har haft sex dagen innan kan de lika gärna vara efter mannens utlösning? Måste man känna av äl? Jag känner inget alls... :(

• Miniflicka93
    babytjejen skrev 2015-08-30 14:01:36 följande:
    Jag känner aldrig av äl förutom under själva akten då jag är lite känsligare o det känns mer, nästan göra lite ont ibland...
    Då hoppas jag att det tar för mig! "Bara" 2 veckors väntan nu. Haha
  • Miniflicka93

Jag har aldrig innan haft ont medan vi haft sex under äl men de hade jag denna gången! Någon mer som haft det? :O

• Miniflicka93

Äl +5 nu och tiden går så sakta! Är la för tidigt för att känna symtom o ägget har la antagligen knappt hunnit fästa sig. När började ni känna symtom? Hur långt efter Äl? Blir lite nojig då jag känner nada just nu.

• Miniflicka93
    mikalela86 skrev 2015-09-04 16:30:36 följande:

Jag har BIM den 13/9. Har velat haft barn ett tag. Men det känns som jag är gravid nu, eller skengravid?
    Säkert skengravid...Men jag har liknande mensvärk vid äggstockarna och livmodern, sen tycker jag själv att jag är mer trött, glansigare ögon och synligare ådror på benen.
    Mensen lär ju dock komma.

Jag har också BIM den 13/9! Har inte känt något alls fören idag, eller rättare sagt jag hade inget i morse o nu på eftermiddagen har jag fått molande värk i magen o ömma bröstvårtor! Bara sådär. Man är så rädd att mensen ska komma men håller tummarna att vi båda får plus nu denna månaden :)
Svar på tråden BIM September