• moasam

BIM September

Hoppar in här! Bim på söndag! Första barnet. :) jag har mått illa och känt som mensvärk/pms i ett par dagar så det är nog kört. :/ men hoppas hoppas ????

• moasam
    Moneal skrev 2015-09-17 14:40:10 följande:

Kan det bli något av detta tror ni?

Åhh jag ser!:D hoppas :)
  • moasam

Jag har antagligen pco. Ska till läkare 6 oktober. Försökte i ett och halvt år att få barn med mitt ex. Min pojkvän nu har jag nyss träffat egentligen men allt känns så bra. Vi känner redan att vi vill leva resten av livet tsm så han sa att jag borde gå till läkaren nu så vi får reda på om det går på naturlig väg eller om vi behöver få hjälp. Sålänge kör vi oskyddat och får se hur det blir. :)

Jag har haft mensvärk och mått illa i flera dagar samt är sååå trött. Men jag har mens så ofta (bara två veckor mellan varje gång) så jag tror att det kan vara mens på gång och att jag är trött pga järnbrist. Men får hem graviditetstest idag tror jag så jag ska nog testa imorgonbitti (som borde vara bim-1) och se. :) förlåt för ett morgontrött och rörigt inlägg haha.

• moasam

Har fått som sura uppstötningar också, samt är dålig i magen. Kan det vara tecken eller är jag bara dålig? Ursäkta för äcklig info.

• moasam

Jag har varit hos läkare förut och hon misstänkte pco. Jag skulle dock gå ner i vikt först för att se om ägglossning kom igång då. Det var för ett år sen nu har jag gått ner tio kilo och under året har jag även brutit med mitt ex (samma veva som jag började gå till läkare för utredning) och sen hittat mitt livs kärlek???? så har inte varit läge att gå till läkaren förrän nu för att få fastställt varför jag inte har blivit gravid.

• moasam

Här ligger jag nu och den konstiga känslan i magen är kvar! Ska testa på måndag har jag bestämt om mensen inte dyker upp någon av dessa två dagar! Nervöst!!

• moasam

Håller tummarna!

Natalie87W skrev 2015-09-18 22:44:58 följande:

Glömde skriva att jag gått över min cykeln när den varit som längta med 2 dagar. Längsta jag haft var 30 dagar, nu är jag på 32.

• moasam

Förstår det! Ta ett nytt imorgonbitti eller på måndag så vet du. Så spännande!

• moasam

Tror det är BIM idag. Iaf enligt appen men ingen mens än! Testar imorgon.

Svar på tråden BIM September