• Maka94

BIM September

Mitt såhär i ÄL tider så får jag en stor jäkla vagel i ögat. Känns som att ögat ska ploppa ut och att huvudet ska sprängas. Bara bita ihop och kämpa för att få till ett försök ikväll :P

• Maka94
    Moneal skrev 2015-09-16 06:26:43 följande:

men nej vilken otur!! :-/

Vi fick till ett försök iallafall, att jag sen var tvungen gå och lägga mig direkt efter skiter jag i. Och att huvudet fortfarande dunkar. För jag vet att om vi ska få en liten bebis så måste det liggas i veckan. Och en jäkla vagel ska inte få hindra oss från att bli geavid
  • Maka94

Trodde jag hade ÄL onsdag/torsdag nån gång.. Men igårkväll och nu har jag sån molande stickande smärta att jag funderar på om ÄL är extremt sen bara.. Eller om det är något annat som håller på att hända.. Kände av typiska ÄL symptom i onsdags..

• Maka94

Spenderat kvällen med senaste tillskottet i släkten. En två dygn gammal liten pojke som myste så gott i min famn. Åh, inte alls ännu mer sugen på ett pluss nu :)

• Maka94

Ligger nedbäddad med frossa deluxe. Har jag rätt när ÄL var så är jag på ÄL+4/5.. Känns som att det är förtidigt för att vara ett symptom eller vad tror ni?

• Maka94

Jag är på BIM-5 idag, tydligen. Jag trodde att det var ännu längre kvar. Inte alls haft samma koll den här månaden. Brukar testa på BIM-4 men nu har jag inte ens nått test hemma förutom ett Clearblue Digital.. Och det har jag inte tänkt använda på BIM-4..

• Maka94

Och nu tror jag mensen satte igång på BIM-3.. Eller är det bara en nidis. Jag tror det kan vara mensen som börjar.. Men hoppas så att det bara är en nidis..

• Maka94

Varit upp på toa sex gånger inatt!!! Sovit som en kratta och fortfarande ingen mens trots den ljusrosa flytningen/blödningen igår... Mått illa sen sista toabesöket. Antagligen pga för lite sömn. Försöker ställa in mig på att Mensen dyker upp. Även om jag helst ser ett plus

Svar på tråden BIM September