BIM September
Jag hoppar gärna in :)
ÄL: 6 september
BIM: 21 september
Försök: 4
Första barnet.
Jag hoppar gärna in :)
ÄL: 6 september
BIM: 21 september
Försök: 4
Första barnet.
En vecka har gått sedan ägglossningsdag och inga som helst symptom. Tycker veckorna efter ägglossning är så fruktansvärt jobbiga!!
Men ni som varit gravida tidigare kan det vara så att man får ett plus ändå trots inga symptom...Om det nu fortsätter så fram till Bim?
Så kan det vara vissa får inte symptom förens efter plusset.
Jag har inte haft några symtom innan bimnär jag väntade mina två barn
Så tappa inte hoppet!
Bryter fan ihop... Så lovande kurva men dipp idag på bim så mensen kommer nog idag el i morgon. Orkar inte ett 17: försök
Lite spottings nu på morgonen. 11 dagar efter ägglossning. Kanske lite sent för implantationsblödning?! Eller kan det vara så? Alternativt väldigt tidig mens. Brukar få mens ca 15 dagar efter ägglossning och jag är säker på ägglossninsdatumet.
Hmmm väldigt spännande iaf...vi får vänta och se! Hoppas mensen inte kommer!
16: e försöket gick inte heller. Nu lämnar jag fl å allt vad bebisplanerna heter , kan ju ändå inte bli gravid
Åh, jag har noll koll på äl och BIM... i våras försvann mensen 3mån och jag trodde på pluss, dock inget vi pratat om då. Hade inte ätit piller på flera månader så... lite besviken.
Nu har vi kört oskyddat sen slutet på juli. Ingen mens. Ibland får jag som mensvärkskänningar, vilket jag även fick i våras. Vågar inte ta test än. Drar på det. Vill inte bli besviken igen..
Första barnet. Vi vill inte planera utan mer att det bara sker. Men jag kan inte låta bli att tänka på det. Såklart!
Spännande att följa er alla och jag håller verkligen tummarna för alla er.
Hej!
En fråga... Hade äl förra veckan. Och tempen har gått stadigt uppåt, legat på 36.8 flera dagar och igår 37.0. Men så idag är den nere på 36.7 helt plötsligt. Men har inte bim förrän nösta fredag.
Kommer mensen tidigt... Eller kan tempen bete sig så där?
Min bas temp är mellan 36.4 och 36.6
Vad tror ni?
Nu då? vad tror ni?
Tagit nu precis :)
Flera dagar med spotting men ingen mens. Mensen är planerad till imorgon. Har varit så sjukt stressad och nervös. Går på toaletten 40ggr om dagen för att se om mensen kommit. Brukar inte ha spottings men har hört man kan få det om hormonerna är lite ur balans, att man har cysta (har PCO så inte osannolikt) eller i bästa fall graviditet. Vaknade 5 imorse och testade tempen och tyvärr så är den på väg nedåt. Blev så ledsen så att jag inte kunde somna om...
Tack men har försökt så länge nu så förhoppningarna är ganska låga! Fick mensvärk nu, exakt sån som jag brukar få