• happylife

BIM September

E som i Elin skrev 2015-09-03 09:34:21 följande:

Åh vad kul för er som plussat ( lite lagom avis) .

Känner igen känslan av att vara rädd att något ska gå fel. Jag har två friska barn, ska man ha sådan tur igen?!

Jag har verkligen inte räknat med att bli gravid direkt, har tagit 3-4 månader med mina andra barn. Det som är så frustrerande är dessa tecken, då tydligast fogarna. Är jag inte gravid så undrar jag vad som är fel på mig, haha.

Läste att vanligt glidmedel kan försvåra en befruktning. Kör ni med vanligt? Vi har haft det våra andra två graviditeter.

Vi har fertilitetsglid! Vågar inte med vanligt glid då jG läst att det kam skapa en barriär som kan hindra spermier...
  • happylife
    Fian88 skrev 2015-09-20 07:31:14 följande:

Jag testade med Iloyds testa tidigt och även denna gången dök det upp ett fint rosa streck efter testtiden var slut. Vill bara säga det till alla som funderar på att använda dom. Läs INTE av efter tre minuter! För det blir falskt positivt efter ett tag. Vill inte att någon får upp hoppet i onödan som jag fick första gången det hände.

Hej!

Jag har använt loyds testa tidigt och fått svaga rosa efter testtiden, närmare bim fick jag inom testtiden. Jag var gravid.

Hur kan man få rosa streck efter testtiden om man inte är gravid? Känns konstigt
  • happylife
    Fian88 skrev 2015-09-20 15:22:07 följande:

Jag fick det förra månaden också och sen kom mensen, alla andra test var negativa! Dock så var de strecken som dök upp sist lite mer "utsmetade" än det jag såg idag. Men vågar verkligen inte hoppas!

Så här såg det ut ca en timme efter jag tagit det, men kollade bara efter tre minuter och sen la jag undan det, så vet ej när strecket dök upp.

Hmm ok!! Kan ju va så att ägget var befruktat men inte fäste. Jag tycker loyds är bäst!! Tror att du är gravid, håller tummarna
  • happylife
    Fian88 skrev 2015-09-21 06:50:25 följande:

Blankt test nu på morgonen! Ska försöka att inte testa mer utan se om mensen dyker upp eller ej.

Med lloyds?
  • happylife
    Fian88 skrev 2015-09-21 10:56:33 följande:

Nej stav från gravidkollen, ska också mäta från 10 precis som lloyds. 

Oki.

Jag fick svaga plus på loyds länge innan något annat fabrikat (oavsett om det mätte från samma hcg nivå) visade något!

Förts efter bim fick jag plus på andra fabrikat. Skumt! Så det är inte kört :)
Svar på tråden BIM September