• SamsonS

BIM September

Hej hej!

Hoppar in hit ifrån augusti tråden. Fick min mens i tisdags,så har beräknad ÄL 16/9, enligt appen, vet dock inte riktigt om jag litar på den då den inte riktigt brukar stämma :) har lång cykel men vi får sexa på och hålla tummarna :)

detta blir andra försöket på andra barnet.

• SamsonS

Ja just nu väntar jag på ÄL och det går sååå långsamt! Har lång cykel så beräknat att ha min ÄL runt 16/9, skitsegt!!!!

Börjar jobba efter semestern imorgon så hoppas det går lite fortare nu när man har lite att göra. Jobbar dock på förlossning/BB så man lär ju inte bli mindre sugen direkt ;)

• SamsonS
    Paxen skrev 2015-09-11 20:38:50 följande:
    Jag är kvar, bim måndag eller tisdag. 14/9 el 15/9.

Spök/supersvagt CB onsdag och idag fredag.
    Jag är kvar,har BIM 30/9...en evighet kvar....
  • SamsonS

5 dagar kvar till BIM och nu på morgonen var det en droppe färskt blod i trosorna, men inte ett spår på pappret. Molvärk som sitter framför allt i ryggen. Kan det vara en nidblödning? Är lite osäker på när jag hade ÄL...

Någon som fått en nidblödning? Kände ni molvärk också?
    Fast att jag hela månaden haft en känsla om att det inte blir något plus denna månaden känner jag mig jättebesviken redan... :(
    Ta bort från mina favoriter

• SamsonS
    Granskog skrev 2015-09-24 09:21:42 följande:
    Låter som en nidblödning! :) Ha inte haft de själv men har smått mensvärk blandat med värk i korsryggen hela tiden... Borde fått mensen idag, brukar alltid börja åt mig under natten (jättekul alltså) men hittills inget spår av mensen förutom lite extra värk i magen tidigt imorse samt igår kväll.. Ska ta test på söndag om mensen inte dykt upp
    Har inte kommit något mer iaf, men det ryggonda är fortfarande kvar, samt lite i magen som kommer och går.
    Men man går ju och känner efter hela tiden :P

Åh det låter ju lovande att mensen inte kommit än! Hoppas den håller sig borta och att du får ett plus på lördag! :)
  • SamsonS

Här håller molvärken i sig mer eller mindre, men inte ett minsta spår av blod. Känner en konstig känsla i brösten också, inte alls öm, men jag märker av dem på något konstigt sätt. BIM på onsdag om det nu stämmer.

• SamsonS

Idag kunde jag inte hålla mig, BIM -4 med graviditetskollens stickor. Men negativt givetvis. Vet inte hur bra deras tester är, men tänkte testa på måndag igen. Igår hade jag en ilande smärta på vänster sida i magen. Idag molar det fortfarande, dock lite mer på vänstersidan.

• SamsonS

Åh, idag känns molvärken precis som den brukar göra när jag får min mens, dock inget blod än. Kände lite hopp igår trots negativt test, men idag känner jag mig bara besviken :( BIM -3 så det är ju inte kört än.

• SamsonS

Jag försvinner också härifrån. Mensen kom idag 2 dagar tidigt, så nu laddar vi inför försök nr 3 i oktober.

Svar på tråden BIM September