• Malva2015

BIM September

Niyoh81 skrev 2015-08-27 16:40:14 följande:

Har ont i tuttarna och i Tjej magen. De molar och som stramar åt i äggstockarna. Vet att några dagar efter ÄL fick ja tväront i livmodern. Högg å mola på men försvann sen. Super konstigt.

Har mått illa till å från. Så hoppas på ett +

Exalt samma här! Äggl 23/8 samma känsla som du. Testade neg i morse men det är ju för tidigt egentligen ..
  • Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-01 16:03:49 följande:

Kunde givetvis inte hålla mig ifrån att testa trots att jag vet att det är alldeles för tidigt (BIM 6 sept). Testade igår (ej morgonurin) samt idag (med morgonurin), Både givetvis så negativa de bara kunde bli Gråter Har dessutom världens PMS idag så mensen är säkert på gång.

Blir så besviken, men det var ju såklart en önskedröm att det skulle ta sig på första försöket Rynkar på näsan

Hur går det för er andra?

Har åxå bim 6 sep.. Vill bara testa nu!
  • Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-02 17:15:53 följande:
    Så spännande! Har du klarat dig från att testa? Om så, tänker du testa först på söndag?
    Nä jag har testat två gånger redan men börjar ställa mig in på att det inte blir något. Har haft svullna bröst och mensvärk i två veckor men denna - nada. Ingen mens heller å andra sidan .. Usch fortsätter hoppas.
    Hur går det för dig?
  • Malva2015
    Så spännande! Har du klarat dig från att testa? Om så, tänker du testa först på söndag?
    Nä jag har testat två gånger redan men börjar ställa mig in på att det inte blir något. Har haft svullna bröst och mensvärk i två veckor men denna - nada. Ingen mens heller å andra sidan .. Usch fortsätter hoppas.
    Hur går det för dig?
  • Malva2015
    Hur går det för dig?
  • Malva2015
    Irmelin82 skrev 2015-09-02 21:13:04 följande:
    Så tråkigt Rynkar på näsan Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.
    Avskyr det. Blir så besatt. Alla säger att man ska koppla bort det men det går inte????

Håller tummarna för oss!
  • Malva2015
    Så tråkigt Rynkar på näsan Jag testade idag också, helt blankt. Känns kört, har BIM på söndag men känns ändå som om man borde se ett litet svagt pluss redan om jag skulle ha varit gravid.
    Avskyr det. Blir så besatt. Alla säger att man ska koppla bort det men det går inte????

Håller tummarna för oss!
  • Malva2015

Håller tummarna för oss!
  • Malva2015
    E som i Elin skrev 2015-09-03 02:23:47 följande:

Nu har jag legat kissnödig i flera timmar så jag testade nu ( med testa tidigt) och lika blankt som innan. Då kan jag ju verkligen inte vara gravid! Så nu får jag skärpa till mig!

Tänka på annat, och ge tusan i att testa förrän mensen är sen. ( ge mig styrka, haha)

Hade blankt grav test igår men tog ett ägglossningstest nu när jag vakna och den visar starkt pos(?)

Visar äggl test pos innan mens??
  • Malva2015

Nu kom en rosa liten strimma. Antagligen kört för mig. Hade äl för 10 dagar sedan och BIM på söndag.. Lycka till alla????

• Malva2015
    Lilla Luna skrev 2015-09-26 21:13:53 följande:

Jag har precis börjat med äl-test. Då jag har noll koll på när jag kan tänkas ha äl så får jag väl testa hela månaden i värsta fall.. Har gjort både igår och idag. Fick ett svagt streck igår och idag var det också svagt men jag tycker det är lite starkare, eller lite mer nära kontrollstrecket i färg, men jag vet inte hur de här funkar. Kan man se en ökning och gå på den, starkare streck idag så imorgon lär det vara ännu starkare eller äl? Eller är de bara negativa och visar egentligen ingenting alls? I bruksanvisning så räknas de som negativa. Vilket de bör då de inte visar på att jag har äl, men kan det där svaga sträcket vara något att gå på?

I början trodde jag att alla var positiva men tänk såhär, gör ett test varje morgon från dag 9 så missar du ingenting. Lägg dom på rad så ser du när stegringen sker. Det MÅSTE inre vara exakt lika starkt som kontrollsträcket , det viktiga är en markant stegring från de andra dagarna. Väldigt bra att tempa dig också så får du bekräftat att ägglossning skett. Ägglossnings testerna kan ge utslag utan att själva ägget släppt nämligen.
  • Malva2015
    Lilla Luna skrev 2015-09-27 12:44:04 följande:
    Jag har inte haft mens på två månader så vet inte när äl sker. Enligt gyn så kan mensen vara segstartad efter ppiller. Så jag chansar och letar äl denna månad. :)
    Malva2015 skrev 2015-09-27 10:18:44 följande:

I början trodde jag att alla var positiva men tänk såhär, gör ett test varje morgon från dag 9 så missar du ingenting. Lägg dom på rad så ser du när stegringen sker. Det MÅSTE inre vara exakt lika starkt som kontrollsträcket , det viktiga är en markant stegring från de andra dagarna. Väldigt bra att tempa dig också så får du bekräftat att ägglossning skett. Ägglossnings testerna kan ge utslag utan att själva ägget släppt nämligen.

Står i bruksanvisningen att de ska vara lika starkt som kontrollstrecket. :/ får fixa digitalt till nästa gång kanske.
    Ja , vet att det står så men även om det inte varit lika starkt så kan du ha haft ägglossning , detta bekräftas också lätt av att tempa sig
Svar på tråden BIM September