BIM September
Åh jag kan knappt tro det!! Kunde inte hålla mig. Är gravid!! ![]()
Skit RFSU stickor som visar negativt!!

Åh jag kan knappt tro det!! Kunde inte hålla mig. Är gravid!! ![]()
Skit RFSU stickor som visar negativt!!

Någon mer som använder clearblue digitala ägglossningstest dubbla hormoner?
Är på fjärde dagen med hög fertilitet och väntar på max, cd 16 idag av ca 28. Men kanske blir längre cykel denna månad eftersom ja inte fått Max utslag ännu.. Hade älflytningar cd 12,13,14 så trodde äl borde varit idag typ..
En vecka har gått sedan ägglossningsdag och inga som helst symptom. Tycker veckorna efter ägglossning är så fruktansvärt jobbiga!!
Men ni som varit gravida tidigare kan det vara så att man får ett plus ändå trots inga symptom...Om det nu fortsätter så fram till Bim?
Nu ruttnar jag.. Blinkade gubbe på cb i 3 dagar, sen plötsligt ring igen. Är det ens möjligt?
Äl är över o den långa väntan kommer nu på bim. Sen fick jag veta idag att vi får besök hela nästa äl så vet inte om vi kommer kunna mysa alls den perioden...jättejättekul att dom kommer men trist att missa en period men kan kanske vara bra att ta det lugnt o bara slappa en månad o inte slippa gravidstressen..får täcka upp så gott det går runt äl o hoppas på att några överlever helgen då vi har besök :)
Jag skrev in fel temp i morse.. Så här ser min kurva ut men borde ju fått ett plus nu om jag nu är gravid? Ev bim i morgon...

so, this just happened..!

Jag hade äl för ca 6 dagar sedan och Bim borde då alltså va den 26/9, lördag nästa vecka.
Min bröst ömmar liite sedan igår och jag har ganska mycket flytningar.
Bröst som ömmar av sig själv har jag aldrig haft tidigare ????
Jag började gråta igår av en ganska löjlig diskussion med min sambo.
Annars har jag inga tecken på varken det ena eller det andra. Hatar att bara "vänta och se" Tålamod är nått jag föddes utan
Fler med Bim nästa vecka?
Yay! Jag fick ett plus i morse på BIM-1 :D
Och då hade jag ett missfall i Augusti också så nu är jag sjukt lycklig :D
Hoppas ni andra plussar också! <3
Eftersom ja inte vet när min ÄL var denna månad så tänkte ja testa på lördag. För då är de vår bröllopsdag. Skulle vara bästa presenten om vi plussar samma dag som vi gifter oss.
Har inga höga förväntningar och enda symtom ja har är att de gör så ont i bröstvårtorna.
Tagit temp och legat på 36,8-37 grader. Va är gränsen. ?