• oOOo  oOOo

Jävla FL!

Velouria skrev 2015-08-12 21:04:24 följande:
    Ska det behöva vara såhär? 
    Nej. Men du stannar nog kvar ändå eller hur
  • oOOo  oOOo
    Velouria skrev 2015-08-12 23:23:48 följande:
    Ja, eftersom det är diskussionerna som håller mig kvar plus några FL-vänner.
    Där har du svaret varför de inte prioriterar att fixa just det problemet. Du betalar inget för att få det fixat och deras användare prioriterar andra saker. Varför chattar du inte med dina polare någon annanstans?
  • oOOo  oOOo
    Velouria skrev 2015-08-12 23:57:45 följande:
    För jag tror att det ligger i FLs intresse att behålla sina medlemmar. 
    Ja, och det gör de tydligen utan att fixa ditt problem. Du stannar ju ändå.
  • oOOo  oOOo
    Velouria skrev 2015-08-13 00:04:33 följande:
    Det här är första gången jag tar upp detta problem. Dörför är det för tidigt att säga om de fixar problemet eller inte. Om detta fortsätter så måste jag fortsätta att belysa detta.

Det är inte så pass allvarligt att jag lämnar FL. Det är väldigt irriterande. Nu minns jag även att FL själva har en bug-fixartråd. Om detta fortsätter får jag göra dem uppmärksamma i deras egen tråd.
    Men om du tänker stanna ändå, varför skall de då spendera pengar på att lösa ditt problem?
    Genom att bestämma dig för att stanna ändå säger du i princip att de kan strunta i att fixa problemet, de är ju bara intresserade av att ha kvar sina användare.
  • oOOo  oOOo
    Jack Daniels skrev 2015-08-13 00:10:47 följande:
    Ja, jävla internethelvete o sms skit! Kan det inte vara som förr i tiden, när man skickade brev till varandra?
    Inte ens p4 kan man lyssna på utan det skrapar o låter illa....jag blir förbannad!!
    Haha, precis. Vissa personer verkar inte ha annat för sig än att gnälla
  • oOOo  oOOo
    Velouria skrev 2015-08-13 00:14:38 följande:
    Och om jag lämnar FL så slipper de att fixa mitt problem anyway. 
    Nja, då finns det iaf en möjlighet att de tar hänsyn till vad som annars bara är gnäll. Förlorar de användare så finns det tydliga incitament att lösa problem.
  • oOOo  oOOo
    Velouria skrev 2015-08-13 00:30:35 följande:
    Bästa är att de behåller mig OCH fixar problemet.
    Bäst för dig ja. Bäst för dem är om du stannar kvar och de slipper betala för att fixa problemet, vilket ju verkar vara fallet.
    Velouria skrev 2015-08-13 00:30:35 följande:
    Det hjälper inte mig om jag avreggar mig. 
    Men det hjälper dem som är kvar. Solidarisk avreggning kanske man kan kalla det
Svar på tråden Jävla FL!