Inlägg från: Anonym (c) |Visa alla inlägg
  • Anonym (c)

Förmodat missfall - finns något hopp?

hej, jag beklagar om det är som du misstänker. jag hade "mens" fast jag var gravid. dom trodde oxå på missfall då jag ringde. men sen efter blödningen som varade i tre dagar och krävde åtminstone 4 bindor, så var grav symtomerna fortfarande kraftiga, och visst var jag ennu gravidGlad

• Anonym (c)

och vill tillägga att jag har haft två missfall före det här, och då var det mycket mörkrött blod med en gång, asså nu pratar vi om att nästan bindorna inte ens räckte till. och även under lång tid, inte bara några dagar

• Anonym (c)
    Anonym (ledsen) skrev 2015-08-17 15:51:23 följande:

Dom har fortfarande inte ringt. Jag har försökt ringa avdelningen direkt men kommer bara till telefonsvarare som uppmanar ringa igen imorgon. Har tom ringt växeln och bett dem ringa mottagningen, men de svarade inte där heller. Måste väl helt enkelt vänta, men känns fördjävligt att bli "bortglömd" i en sådan här fråga.

respektlöst, kanske svaret inte har kommit.
  • Anonym (c)
    Jag är bara jag skrev 2015-08-17 20:09:55 följande:
    c menade nog att det var respektlöst av sjukhuset att inte höra av sig. Jag tror snarare de inte hunnit få svaret. Hoppas på imorron då!
    jo, jag menade att det var extremt respektlöst av sjukhuset som inte har hört av sig till dig i en sån viktig fråga. du missuppfattade min kommentarGlad förlåt om jag uttröck mig dåligt!
    jag vet hur det känns att vara i din situation och jag håller alla tummar och tår att det är bra med dig och bebbenHjärta
Svar på tråden Förmodat missfall - finns något hopp?