Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Förmodat missfall - finns något hopp?

Vid regelrätt pågående m.f v.7 blöder man väldigt mycket. Endast VUL kan ge besked.

• Jag är bara jag

Jag har haft 2 MA. Vid det första blödde jag ingenting,inte minsta lilla spår. Utan VUL v.9+0 hade jag inte vetat alls att barnet var dött och hade kunnat gå rätt länge och inget hade hänt. Vid det andra blödde jag ganska mycket en sväng,det slutade,fick veta att jag var gravid (hade enbart tatt blodprov),började störtblöda några timmar efter beskedet,blödde i flera veckor totalt! Men VUL efter v.6 ger alltid besked.

• Jag är bara jag
    Anonym (ledsen) skrev 2015-08-17 20:05:28 följande:
    Läkaren jag träffade i torsdags sa uttryckligen att de skulle höra av sig till mig idag så fort de såg svaren. Jag lämnade blodprovet på samma sjukhus och det var ett vanligt prov för graviditet så det är inget som tar tid. Jag förstår inte kommentaren om "respektlös"? Är det respektlöst att vilja veta om man bär på ett levande eller dött foster?
    c menade nog att det var respektlöst av sjukhuset att inte höra av sig. Jag tror snarare de inte hunnit få svaret. Hoppas på imorron då!
Svar på tråden Förmodat missfall - finns något hopp?