Blev min profilbild på tinder för bra?
Hej!
Har använt tinder ett tag och det har gått rätt så trögt då jag haft vanliga bilder tagna med telefon som profilbilder - när jag hade som högst antal matchningar så hade jag omkring 50st efter 2 månaders användning.
läste därefter lite på internet om dessa killar som flera 100 matchningar per vecka och studerade litegrand vad de har för bilder som de använder sig utav.
då jag för 1 månad sedan köpte mig en systemkamera så tänkte jag att jag ska använda den att ta mina profilbilder med och så härmade jag deras profilbilder litegrand med hur och på vilket sätt de var tagna.
sagt och gjort gjorde jag detta och nu efter bara ett par dagars användning med de nya bilderna så är jag uppe i över 130st nya matchningar. Tänkte innan att jag kanske är för ful eller något för att få många matchningar men nu istället får jag känslan utav att bilderna som jag använder mig utav ljuger och att jag inte alls ser lika bra ut i verkligheten.
Skulle gärna vilja få kontakt med någon vänlig tjej genom Pm som skulle kunna utvärdera mina bilder och kanske säga som det är då jag själv känner mig väldigt förvirrad just nu.
Med Vänlig hälsning /Denini