Aniiee skrev 2015-08-16 16:35:44 följande:
Sant, TS har problem på dagtid. Varför vet jag inte. Hursom så ligger TS problem på serversidan.
Om du "i vanlig ordning" inte kan posta från nya så gissar jag på handhavandefel, eftersom jag aldrig har problem med att posta i trådar (utom i detta fönster på natten). (ja, jag överdriver, poängen är att jag inte har problem. Det finns säker någon orsak till att du har det, som inte är ditt fel).
Jag vet inte om nya och gamla ligger på samma server, jag har funderat på att kolla upp det, men vare sig de ligger på samma eller olika så verkar servrarna i alla fall samköras. Men idk.
Mm, man utgår från sig själv och poängen är att jag inte har några problem på gamla FL.
Mitt handhavandefel på nya FL är att svarsrutan är gråmarkerad och inte möjlig att komma in i, inte alltid men kanske varannan gång jag förirrar mig till detta kaos. Men det gör detsamma, jag föredrar gamla.
Jag gissar att nya skapades för att man skulle få plats med fler "reklamfinesser" och att gamla inte tyngs lite mycket som nya av allt som är kopplat till annonseringen. Min erfarenhet av servrar som har kapacitetsproblem är att det brukar slå mycket individuellt. Ibland är det bara några som drabbas och ibland börjar eländet med en enskild person och sprider sig sedan sakta till övriga användare.