Vad är det för fel på leverpastej?
Nästan ingen jag känner gillar det utom jag. En del tycker det ser ut och smakar som bajs. Vad anser "panelen" på FL?
Själv tycker jag en macka med leverpastej och gurkskivor på är mums..
Nästan ingen jag känner gillar det utom jag. En del tycker det ser ut och smakar som bajs. Vad anser "panelen" på FL?
Själv tycker jag en macka med leverpastej och gurkskivor på är mums..
Leverpastej är smaskens.
M a p hur många olika modeller leverpastej det säljs i butikerna är vi långt ifrån ensamma att gilla det.
Själv tycker jag att leverpastejsmörgås är gott
Gott (med saltgurka); men Finsk leverkorv är ännu godare :)
Leverpastej är väl rätt gott på mackan.
gott tycker jag :)
Supergott! Helst ska den vara skivbar och utan saltgurka, men först gurka funkar perfekt.
Bläh för leverpastej! Min man och vår hamster gillar det dock vi köper hem det.
En riktig, ugnsbakad leverpastej är skitgott!! (bara man plockar bort den där äckliga bruna gelén och mandarinklyftan). Däremot de billiga i plastask är ingen höjdare tycker jag...
Gott om det är rätt sort. Äter bara en, den med blå förpackning som också finns i en variant där den är delad på hälften all annan leverpastej är inte så god.
Jag älskar leverpastej, helst sådan som man skivar som man fick i skolan när man var liten! Så himla gott. Såg precis det här receptet med kantareller!! Dööör vad gott, www.vinochmatguiden.se/recept/monika-osterheim/pastej-med-kantareller-och-bacon