vad bajsade jag ut`??
Nu måste jag vända mig till den enda säkra källan till kunskap eftersom medicinen (läkarna) har svikit mig.
Varning, lång och äcklig text!
Sammanfattning:
Jag tittar ofta i toastolen av vana, och jag tror inte att jag är den enda, så alla frågor om varför jag gör det kan vi hoppa över.
Allt började för några veckor sedan då jag hade bajsat och tittade ner och tyckte mig se någonting annorlunda.. Det såg ut som en slags mask mitt i allt bajs, men det kunde det ju inte vara så jag spolade och sa till mig själv att om det händer igen så ska jag tänka på det.
Sagt och gjort, det gick flera toalettbesök utan att det hände igen och dessa var normala så jag glömde bort denna händelse, fram till den hände igen!!!
Jag hade spolat och då såg jag till min förskräckelse att någonting låg kvar och flöt i toaletten.. Det såg ut som en halvt genomskinlig/halvt vit daggmask som var död och hade rullat ihop sig.
Jag rullade ihop toalettpapper och petade på den och jag lovar att det såg ut som att den skulle hoppa upp och attackera mig vilken sekund som helst!!
Jag ringde 1177 för att fråga vad jag skulle göra, det kändes mest rätt att spara den i en mugg, men hon övertygade mig att vc inte ville ha den, och eftersom den skrämde mig så mycket spolade jag bort den... MITT STÖRSTA MISSTAG!!
Jag har sedan varit till vc och gjort urinprov som var normalt och avföringsprov för att kolla efter parasiter men det var också NORMALT!!
Nu är jag så rädd att detta ska ske igen, samtidigt som jag VILL att det ska ske, för då ska jag ta bilder på det och skopa upp det ur toaletten och lämna till vc så att de får förklara för mig vad tusan som kommer ur min kropp!!
Men till den dagen, är det någon som har några tankar eller ideer?
De bilder jag har hittat på maskar så var spolmask mest lik så får ni en bild..