Inlägg från: Drottningen70 |Visa alla inlägg
  • Drottningen70

Olämplig relation mor och son?

Jävligt gränslöst och olämpligt. Kräv att hon lägger av med det där omedelbart.

• Drottningen70
    Anonym (Orolig) skrev 2015-08-23 20:02:43 följande:

Ja det är sant det jag skriver. Jag skrev hit för att få råd. Jag tycker också det är "fel". Å andra sidan är det inte väl självklart att det är fel att bada/duscha med en familjemedlem eller? Personligen tycker jag inte det känns rätt, men min fru tycker det är ok så länge han vill det säger hon.

Jag ska däremot be henne sluta hjälpa tvätta honom.

Hon kränker barnets integritet och utveckling. Det är inte BARNETS sak att sätta gränser för vad som är acceptabelt, det är de vuxnas. Din fru är sjuk i huvudet, och du är medhjälpare till detta osunda genom att inte säga ifrån ORDENTLIGT.

"Jag ska "be" henne sluta tvätta honom"??! Hur mesig får man bli??!
  • Drottningen70
    Anonym (pseudomamman) skrev 2015-08-23 20:39:44 följande:

Mina pojkar är 1 och 2 år. Med tvååringen står jag bredvid när han duschar bara för att han är för liten för att lämnas ensam. Han tvättar sig själv, till och med håret. Ettåringen badar såklart badbalja och får hjälp med tvättning fortfarande. Men jag duschar inte med mina pojkar, speciellt inte om de hade varit 11 år gamla. Sjukt och onormalt beteende din fru har för sig.

Att se nåt onormalt med att duscha med en ett eller tvååring är ju lika rubbat det. Bara på helt andra sidan av sjukan som TS fru lider av....
  • Drottningen70
    Anonym (Träning ger färdighet) skrev 2015-08-23 22:16:01 följande:

Din ton. Du behöver träna på att uttrycka dig trevligare.

Tvärtom. Min trevlighet har jag övat bort.
Svar på tråden Olämplig relation mor och son?