Olämplig relation mor och son?
Det är inte ok någonstans , och det borde du också fatta utan att fråga FL . Är du sann( får alltid en fadd smak i munnen av sådana här trådar) så får du säga till på skarpen .
Sjukt i min bok ..
Det är inte ok någonstans , och det borde du också fatta utan att fråga FL . Är du sann( får alltid en fadd smak i munnen av sådana här trådar) så får du säga till på skarpen .
Sjukt i min bok ..
Tvätta honom - nej det känns inte ok..
Duscha ihop (speciellt som det är en snabbdusch på morgonen...) - varför inte?
Både jag o min man bastar med våra barn (2-15 år) och då duschar vi även efteråt ihop ibland..
*Inom familjen kanske jag ska tillägga , helst med ungar som börjar bli större.
Har både badtunna och bastu men där gäller baddräkt , badbyxor, alt handduk av respekt till varandra .
När jag var 9-10 år gick min mamma in i badrummet när jag duschade. Jag blev extremt obekväm av hennes närvaro.
I den åldern håller man på att skapa sig en annan sorts självständighet.
Jag kan inte nog trycka på hur F E L jag tycker att det är att duscha ihop med ett barn i den åldern på det sättet.
Och vad jag tycker är ÄNNU värre i det jag läser här är att ni sätter sonen i en situation han inte bett om att befinna sig i. Varför är det HANS ansvar att be mamman att sluta? Det är väl ändå ert ansvar som föräldrar att inte sätta barnet i en situation som han kan uppleva som fel eller obehaglig? Det är så FEL att lägga det ansvaret på sonen genom att säga att han kan säga stopp.
Barn ska inte behöva be en förälder att sluta.
Föräldern ska ha vett nog att inse vad som passar sig och inte.
Jag kan säga precis tvärt om gällande vad många
Jag blir faktiskt helt chockad av många av svaren i den här tråden, och tänker att folk måste skoja. BADDRÄKT I SITT EGET BADKAR NÄR MAN BADAR MED EN 3 ÅRING!? Ursäkta mitt utfall men det är bland det... ja, knäppaste jag läst. Vad lär du dina barn av det!? Att kroppen är något fult? skamligt? Och att en dusch skulle "hämma barnets sexualitet"!? Inte meningen att gå till personangrepp här men jag blir ärligt helt chockad. Tror inte för en sekund av att barn dör av lite hud. Min mamma brukar inte precis springa runt utan kläder bara sådär men att duscha eller gå från badrummet utan att skyla sig, det gjorde både hon och mina äldre syrror när jag var liten. Jag tycker inte att nakenhet är ett dugg stötande för det, inte då och inte nu. Och min sexualitet, ja den har jag hittat för längesedan och det var inte heller några problem trots att samtliga i min familj råkade vara nakna lite då och då.