Inlägg från: Anonym (backa lite?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (backa lite?)

hur ofta ses?

Låter väl sunt? Ni hörs ju varje dag, och ses ett par gånger i veckan (varannan vecka??). Räcker inte det? Jga vet inte vad han har för jobb, men när man sms:ar så följs det ofta av flera (som i ett samtal) och det har man inte alltid tid med. För mig hade ert upplägg varit utmärkt för mig.

Är man väldigt kär så vill man ju vara tillsammans dygnet runt. Men det funkar ju inte. Ha lite tålamod, visa dig självständig, se till att du har ett liv även utan honom.

• Anonym (backa lite?)

Blir bara så trött på kvinnor som hela tiden ska ha bekräftelse. Räcker det inte med att ni hörs varje dag? Måste ni hela tiden höra att ni är saknade och man längtar osv osv osv.

Jag hade flytt direkt.

(Och ja, jag är kvinna själv)

• Anonym (backa lite?)

Min särbo och jag hörs varje dag. Det händer att man får små glödande mail eller sms, men i övrigt ses vi ett par gånger i månaden och då är det fest :) Man slipper det tråkiga vardagslivet och suger bara ut det roliga. Jag är trygg i vår relation, behöver ingen bekräftelse från nån annan än mig själv. Den bekräftelsen får jag ju när vi ses.....

• Anonym (backa lite?)
    Anonym (jen) skrev 2015-08-25 14:32:21 följande:
    haha Ja så är jag, speciellt i början av förhållandet ialla fall så man connectar.. sen kan man ju chilla lite.
    Visst. I början. Men man bör också ta i beräkning med vem man dejtar. Folk kan inte göra våld på sig att börja skicka gulliga små sms för att bekräfta dig, om de inte är den sortens människa......
  • Anonym (backa lite?)
    sextiotalist skrev 2015-08-25 15:18:59 följande:
    Man kunde bonda rätt bra även innan mobiltelefonen fanns, jag lovar, det är helt säkert, folk blev kära på den tiden också.
    Ja, visst är det så. Man ringde till varandra, stämde träff och så träffades man. Och såååå mysigt. Eller ett eller annat långt telefonsamtal. Så spännande vi hade på den tiden. Och så kravlöst. Nu ä det sms och mms heeeeela tiden. Och det krävs svar omgående, annars blir nån sur. Eller nån messar något, och direkt skriver man på FL: Är det slut nu? Vad menar han?

Det var faktiskt enklare förr.
Svar på tråden hur ofta ses?