• Anonym (Avskyr SD.)

Varför lockar Sverigedemokraterna till sig det värsta bottenskrapet av människor?

Någon som har en tänkbar teori?

• Svar på tråden Varför lockar Sverigedemokraterna till sig det värsta bottenskrapet av människor?
  • MadHatter
    Anonym (Avskyr SD.) skrev 2015-08-26 18:28:16 följande:

Låter "mindre belevade människor" aningen mer finkänsligt?

Om mindre belevad är mer "finkänsligt" än bottenskrap av människor?

Ja det tycker jag.

(Dock är ju även det ett mycket luddigt begrepp öppet för många tolkningar vilket gör att det är svårt att svara på frågan utan en definition först).
  • Anonym (Hugo)
    Anonym (ejSDröstare) skrev 2015-08-26 12:24:50 följande:
    Grejen som jag ser det är att SD kommunicerar att det FINNS problem!

Allt för många andra partier blir lite som när man föredrar TV4:s väderprognos - för att dom brukar förutspå bättre väder.

Jag känner det som de problem vi har och står inför i Sverige och Europa har inget parti eller politiskt block ärlighet att medge. Än mindre stå för vad som behöver göras.

Om jag använder TS terminologi så tror jag "bottenskrapet"  inte röstar alls!
    Det är precis detta som är grejen. För att kunna lösa ett problem måste man först erkänna att det finns och jag hoppas innerligt att de etablerade partierna kan göra det. Jag vill inte att SD ska få fler sympatisörer. Jag är övertygad om att många av deras väljare röstat på dem just eftersom det är det enda partiet som erkänner att det finns problem, inte för att de nödvändigtvis är OK med SD:s lösning av problemen.
  • Anonym (ejSd)

Fast för mig är bottenskrapet de som röstar på Vänstern. Lata bidragstagare som vill ha men inte jobba

• Anonym (skrap)
    Anonym (ejSd) skrev 2015-08-27 09:07:09 följande:

Fast för mig är bottenskrapet de som röstar på Vänstern. Lata bidragstagare som vill ha men inte jobba

Och jag tycker alla SD:are är kriminella, med tanke på hur högsta partiledningen beter sig är det inte konstigt att de drar till sig bottenskrap.
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 09:23:16 följande:

Och jag tycker alla SD:are är kriminella, med tanke på hur högsta partiledningen beter sig är det inte konstigt att de drar till sig bottenskrap.

Vad gör de som inte de anndra partierna gör . Den enda skillnaden är att så fort någon i SD säger något så är det på löpet . Nu har det gått så lång att om någon politiker gör något fel kan man genast utesluta en SDare om det inte näms först . Lika med brott om inte vilket land brottsligen är född är det någon invandrare ,om det är en Svens näs det så man förstår endå ?
  • Anonym (skrap)
    Anonym (ok) skrev 2015-08-27 09:32:42 följande:
    Vad gör de som inte de anndra partierna gör . Den enda skillnaden är att så fort någon i SD säger något så är det på löpet . Nu har det gått så lång att om någon politiker gör något fel kan man genast utesluta en SDare om det inte näms först . Lika med brott om inte vilket land brottsligen är född är det någon invandrare ,om det är en Svens näs det så man förstår endå ?
    Kan du skriva om det där på engelska, svenska verkar inte funka så bra för dig.
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 09:41:40 följande:

Kan du skriva om det där på engelska, svenska verkar inte funka så bra för dig.

Tyvärr blev det fel iphone , och det går inte att redigera.
  • Anonym (skrap)
    Anonym (ejSd) skrev 2015-08-27 09:07:09 följande:

Anonym (ok) skrev 2015-08-27 09:54:13 följande:

Tyvärr blev det fel iphone , och det går inte att redigera.

Ok, då får du bli beviset på att SD:are inte är bra på svenska
  • Anonym (ok)
    Anonym (skrap) skrev 2015-08-27 10:11:41 följande:

Och jag tycker alla SD:are är kriminella, med tanke på hur högsta partiledningen beter sig är det inte konstigt att de drar till sig bottenskrap.Ok, då får du bli beviset på att SD:are inte är bra på svenska

Ok om det är bevis är det väldigt dåligt jag röstar inte på SD försöker bara tala om att allt inte är Svart eller vitt.
  • Anonym (skrap)
    Anonym (ok) skrev 2015-08-27 10:43:09 följande:
    Ok om det är bevis är det väldigt dåligt jag röstar inte på SD försöker bara tala om att allt inte är Svart eller vitt.
    Nej visst att du inte röstar på SD... för det är ju enbart SD:are som maniskt går in och försvarar sitt parti.
Svar på tråden Varför lockar Sverigedemokraterna till sig det värsta bottenskrapet av människor?