Vem behöver ambulans?
Jo och om du vetat hade du förstått!!!
Jo och om du vetat hade du förstått!!!
Det är inte big no. Men ska jag kumna ta ex fr verkligheten blir det svårt om jag berättar var jag jobbar. Var jobbar du?
Va tycker dubom Rakel o Lucas då?
Och utifrån mitt svar anser du att jag jobbar m leksaksambulanser?
Vad har ni för rakelnummer?
Iom att jag som leg ssk har tystnadsplikt så är det big nono att berätta var jag jobbar. Men är ni lite smarta så kan ni säkert komma på frågor som bara en ambulanssjuksköterska kan svara på. Även om jag skriver 3 89 9610 så vet ju inte ni var det är.
Vem har ambulansen i Farsta?
Är ju lätt att ta reda på... Ta bara dom 4 första siffrorna
Formatet kan man när man jobbar inom ambulansen.
Å dom är bra? Bäst i Stockholm? Eller har dom hela? Vilka krav är det där för att få börja?
Nä. Genom åren har jag berättat lite för mkt om mitt jobb. Så att bli oanonym nu skulle inte vara så smart. Alt kan jag ju säga jag jobbar i Solna.
Dit proffsen söker sig...
Som tur är har jag aldrig bott i VG... jäkla soppa där enl folk ja pratat me????
Så kravet om vubb följs inte hos dom nere på botten?
Åkej! Nu är ju iof AISAB halvprivat, om jag nu jobbar där, eller här. Men hellprivat var ett tag sen. Sist jag kollade på löneöappen. Iof e extrajobbet privat på visst vis! Men gärna mer frågor av ambulsnskaraktär!
Åkej! Nu är ju iof AISAB halvprivat, om jag nu jobbar där, eller här. Men hellprivat var ett tag sen. Sist jag kollade på löneöappen. Iof e extrajobbet privat på visst vis! Men gärna mer frågor av ambulsnskaraktär!
Landstinhet har vubb som krav...