• Brinkly

    40+ och gravid med syskon 2016

    Hej!

    Jag skulle vilja hitta andra som väntar syskon till sina/sitt barn och är en 40+ mamma.

    Skulle vara kul att höra om ni upplever graviditeten annorlunda nu när ni är äldre och väntar barn igen.

    Jag har 4 barn sen innan. Älsta är 15 år och yngsta är 8 år. Väntar nu mitt 5e barn 2016 <3

    Hoppas vi är fler!

  • Svar på tråden 40+ och gravid med syskon 2016
  • pomperiposa
    Brinkly skrev 2015-08-27 08:49:26 följande:

    Hej!

    Jag skulle vilja hitta andra som väntar syskon till sina/sitt barn och är en 40+ mamma.

    Skulle vara kul att höra om ni upplever graviditeten annorlunda nu när ni är äldre och väntar barn igen.

    Jag har 4 barn sen innan. Älsta är 15 år och yngsta är 8 år. Väntar nu mitt 5e barn 2016 <3

    Hoppas vi är fler!


    Hej Brinkly

    Jag är 40 år och min yngsta är 10, jag väntar mitt fjärde barn. Jag har aldrig mått dåligt i mina graviditeter mer än blodsockerfall, nu mår jag lite småtjuvens så funderar på om det kan vara fler, men säkert är det inte så Mår annars bra, men är än så länge bara i vecka 10. Hur mår du och vilken vecka är du i? 
  • Brinkly
    pomperiposa skrev 2015-08-27 09:04:23 följande:

    Hej Brinkly

    Jag är 40 år och min yngsta är 10, jag väntar mitt fjärde barn. Jag har aldrig mått dåligt i mina graviditeter mer än blodsockerfall, nu mår jag lite småtjuvens så funderar på om det kan vara fler, men säkert är det inte så Mår annars bra, men är än så länge bara i vecka 10. Hur mår du och vilken vecka är du i? 


    Hej!

    Vad spännande - fjärde!

    Jag har tvillingar, mådde inte sämre med dem... Men man vet ju aldrig.

    Jag är jättetidigt i min graviditet. Vet inte om 1 eller fler. Hoppas på 1!!! Jag mår bra förutom tung i magen typ som lite värk. Redan?!? Har ni känt liknade?
  • Tocaes
    Brinkly skrev 2015-08-27 08:49:26 följande:

    Hej!

    Jag skulle vilja hitta andra som väntar syskon till sina/sitt barn och är en 40+ mamma.

    Skulle vara kul att höra om ni upplever graviditeten annorlunda nu när ni är äldre och väntar barn igen.

    Jag har 4 barn sen innan. Älsta är 15 år och yngsta är 8 år. Väntar nu mitt 5e barn 2016 <3

    Hoppas vi är fler!


    Hej!

    Hur upplever du själv din femte graviditet? Och känns det annorlunda nu, lättare eller svårare?

    Jag väntar mitt tredje barn i januari. Har två barn på 8 och 10 år. Ser fram emot det enormt!! Mina barn är stora nog att uppskatta ett litet syskon, jag kommer att kunna njuta enormt denna gång - nästan som med första...

    Fysiskt är den största skillnaden tröttheten, huvudvärk och illamåendet! Den är enorm nu. Kommer inte ihåg att jag kände såhär med mina tidigare graviditeter. Jobbade till två veckor innan förlossning... Nu är jag redan hemmavarande och kräver mer vila. Men mår jättebra för övrigt. Ingen ryggvärk eller foglossning.

    Ta hand om dig!
Svar på tråden 40+ och gravid med syskon 2016