• Anonym (Man)

Kvinna, varför är du singel?

Hur länge har du varit singel?

Trivs du eller mår du dåligt över det?

Upptagna behöver inte svara bör tilläggas...

• Svar på tråden Kvinna, varför är du singel?
  • Meebo

28 år, singel hela mitt liv, älskar friheten.

Har inga planer på förhållande, hatar barn, har aldrig varit intresserad av sex.

• Anonym (e)

35 år, varit singel i 3 år. Hittar ingen som jag vill ha, och som också vill ha mig. Är inte särskilt snygg, vilket inte gör saken lättare...

• Anonym (singel)

50+. Singel och varit i ganska många år. Tror att jag cementerat vanan att göra precis som jag vill. Däremot kan det vara trevligt att under frihet träffa en man och ha roligt med. Men ett parförhållande, där krav kan uppstå, nej tack :)

• Anonym (Upptagen)

Upptagen men svarar ändå.

VILL vara singel. Längtar efter frihet och skulle gärna förbli så resten av livet. Och då vill jag gärna ha en älskare för lite sex då och då :)

• Anonym (Petra)

För att jag är fet.

• Anonym (Luttrad)

46 år, två barn (8 och 10 år) på heltid förutom varannan helg.
    Varit singel i 5 år förutom ett kortare förhållande på 4 månader för två år sedan.
    Värnar min frihet och har varken tid, råd eller lust med en sambo. Tyvärr finns det mycket få män som är intresserade av ett förhållande om de inte får flytta in...

• Anonym (Chrisse)

35. Singel i 5 år (och har varit utan sex alla dessa år också eftersom jag inte vågar ha sex med "vem som helst"). Jag har träffat en del killar via dejtingsiter, men de jag har blivit intresserad av har inte blivit intresserade av mig och tvärtom. Skittrist är det. Jag undrar ibland om jag kommer att vara singel resten av livet.

• Anonym (Chrisse)
    Anonym (Upptagen) skrev 2015-08-28 12:06:28 följande:

Upptagen men svarar ändå.

VILL vara singel. Längtar efter frihet och skulle gärna förbli så resten av livet. Och då vill jag gärna ha en älskare för lite sex då och då :)

Det är ju bara att göra slut/skilja sig så blir det en singelkille över till nån av oss andra!
  • Anonym (1)

Varit det drygt en månad officiellt, även om det känns som att förhållandet i princip var över för ett halvår sen. Är det för att jag inte är så spontan, gillar inte att gå ut och har tyvärr svårt för att släppa folk för nära inpå. Så uppfattas som rätt aggressiv tyvärr. Känns rätt bra att vara det nu, slippa ha någon att tänka på och träffa så jag kan fokusera på skolan, vänner m.m. Men samtidigt klart tråkigt att se alla vänner pussas och kramas och åka på kärlekssemestrar , haha.

• Ganyca

28 år. Singel sedan i lördags då jag dumpade och slängde ut min sambo/fästman. Knappt varit singel sen jag varit 15 (två olika förhållanden) så nu känner jag att jag vill vara det iaf ett tag framöver! Hitta någon el ett par att ha lite kravlöst sex med bara.

Svar på tråden Kvinna, varför är du singel?