Kvinna, varför är du singel?
Hur länge har du varit singel?
Trivs du eller mår du dåligt över det?
Upptagna behöver inte svara bör tilläggas...
Hur länge har du varit singel?
Trivs du eller mår du dåligt över det?
Upptagna behöver inte svara bör tilläggas...
Jag har slutat vara singel - jag saknar det. Om det gick, och om min partner var med på det, så skulle jag vilja vara särbo, så att vi mer hade typ ett...jamen monogamt KK-förhållande :p
Jag trivs bäst med den friheten - inte att ha sex med vem som helst, utan att göra vad fan jag vill med min tid och mina pengar och mitt engagemang.
Men jaja, jag gick i fällan jag med, och trivs väl hyfsat - det positiva uppväger det negativa. Men att vara singel var friare och mer LEVANDE på något sätt.
singel i ett halv år.Orkar inte dejta ,känns inte viktigt.Trivs bra att vara singel.Gillar friheten och slippa bråk.Dessutom har jag två barn deltid hos mig,så känner mig inte ensam.Att flytta ihop med en man nu ,känns inte lockande alls.
Singel 10 år för att ...Har inga naturliga mötesplatser att träffa män, kvinnodominerad arbetsplats, bara kvinnor typ, har ingen energi till dejting,tycker inte om att gå ut då jag är trött efter arbete och inte är särskilt utåtriktad /intresserad av det.
Svårt att bli intresserad av någon. Ingen är intressant och om så händer, är jag inte intressant för han. Typ så.
Sen har jag heller inte energi för att snygga till mig och joxa. Nu är jag slutkörd efter en vecka och förkyld också så, jag är långt från party - mode tyvärr. Mer intellektuell och min hjärna vill ha stimulans.
jag hittar helt enkelt inte den rätte... hur mycket jag än försöker ge i känslor kan männen inte ta emot det
det är väl för att jag är känsligare än medel Det finns fördelar att vara singel, Man kan spendera tiden hur man vill , Men jag är väl för djup helt enkelt
42 år, singel 4 år. Har haft några sexuella relationer under den tiden. Är singel för att jag inte trivs i traditionella förhållanden. Vill gärna mysa, älska, prata och öppna mig, vara nära på alla plan, men är inte intresserad av att bo tillsammans. Vill inte dela ekonomi och vardag. Finns det män som vill detsamma? Hoppas och ger i upp!
42 år, singel 4 år. Har haft några sexuella relationer under den tiden. Är singel för att jag inte trivs i traditionella förhållanden. Vill gärna mysa, älska, prata och öppna mig, vara nära på alla plan, men är inte intresserad av att bo tillsammans. Vill inte dela ekonomi och vardag. Finns det män som vill detsamma? Hoppas och ger i upp!
Singel i två år efter 14 års förhållande.
Singel var kul ett tag men nu har jag tröttnat rejält. Hittar dock ingen... Jag kanske är kräsen. Men det börjar bli tråkigt att vara själv. Är dessutom väldigt fysisk av mig, behöver närhet och en massa sex!
Varför ska man inte vara singel?Man kan ju försörja sig själv,skaffa älskare om han har behov och ha en hund/vänner/barn om man känner sig ensam.
Hej.
Singel sen två år. Har väl pojkvän vart tionde år ungefär. Jag trivs bra med att vara själv. Men nu skulle jag vilja träffa någon. Speciellt eftersom mitt ex träffat en ärtig studsig liten superung flicksnärta med en fet Pussmun. Känner mig låg. Är rätt blyg och inte så social som andra är. Det förstör för mig. Mitt utseende kan vara snyggare. Funderar på operation... :(