• bine87

    Ensamma gravida i Boråsområdet!

    Letar efter andra som precis som jag går igenom graviditeten själva. Känns så fruktansvärt ensamt och skulle vara trevligt om någon vill ses över en fika eller liknande :)

  • Svar på tråden Ensamma gravida i Boråsområdet!
  • partyprinsessan

    Hej!

    Jag är inte från Borås, bor i Skåne, men är också gravid och ensamstående och vill gärna ha någon att dela, glädje, oro, deppighet, illamående och alla tankar och känslor man har med andra som är ensamstående som ska föda våren 2016. Hittar ingen grupp här nu. Vi kan kanske inte ta en fika så ofta på grund av avståndet men kan skriva till varandra och försöka stötta varandra?Det känns väldigt ensamt även om man har vänner och anhöriga, för de har inte varit i min sits och är inte.

    Kram <3

  • Annaapannaa

    Hej på er!


    En till som är ensam här, bor dock i Kalmar men kan va skönt att få prata av sig med folk i samma situation. Har ni barn sen innan eller är de första? Jag har en dotter på 3år och har precis plussat med nr 2, bf i maj 2016. Känns sjukt ensamt och ingen att prata med eller bolla tankar med, mycket som rör sig i huvudet, ekonomi, bostad, osv...


     


     


     

  • bine87
    Annaapannaa skrev 2015-10-05 10:37:16 följande:

    Hej på er!

    En till som är ensam här, bor dock i Kalmar men kan va skönt att få prata av sig med folk i samma situation. Har ni barn sen innan eller är de första? Jag har en dotter på 3år och har precis plussat med nr 2, bf i maj 2016. Känns sjukt ensamt och ingen att prata med eller bolla tankar med, mycket som rör sig i huvudet, ekonomi, bostad, osv...

     

     

     


    Det är mitt första. Jag känner mig verkligen helt löst i allt detta och jag känner inte att jag vet vart jag ska vända mig riktigt heller. Blev du lämnad när du plussade med nr2 eller har du varit ensam med första också?
  • Annaapannaa

    Samma här.. Helt förvirrad å vet varken ut eller in :( Men måste va ännu fler tankar som far när de e första barnet! Vi separerade när stora dottern var 1,5år men bestämde oss i våras för att prova igen.. Men så fort plusset kom stack han å beter sig som världens jävla skit..

  • Jockeman

    Hej är tyvärr man men gillar er tanke på att stötta varandra.

    Hoppas att ni finner de stöd ni söker. Nu kan jag låta som en gubbsjuk jävel men menar inget ont hoppas ni för en fantastisk graviditet.

  • bine87
    Annaapannaa skrev 2015-10-08 15:41:09 följande:

    Samma här.. Helt förvirrad å vet varken ut eller in :( Men måste va ännu fler tankar som far när de e första barnet! Vi separerade när stora dottern var 1,5år men bestämde oss i våras för att prova igen.. Men så fort plusset kom stack han å beter sig som världens jävla skit..


    Fy va tråkigt :( jag vet varken ut eller in med pappan. Det är så mycket upp och ner hela tiden. Han är iaf med i graviditeten. Vet inte riktigt hur det är med mig/oss dock. Är ju mindre lätt på avstånd.

    Mycket att ta tag i men det känns inte som att jag står och är helt clueless vilket är skönt.
  • bine87
    Jockeman skrev 2015-10-15 20:51:35 följande:

    Hej är tyvärr man men gillar er tanke på att stötta varandra.

    Hoppas att ni finner de stöd ni söker. Nu kan jag låta som en gubbsjuk jävel men menar inget ont hoppas ni för en fantastisk graviditet.


    Tack
Svar på tråden Ensamma gravida i Boråsområdet!