Hur länge jobbar ni?
Jobbade till dagen innan med bägge mina barn. När de föddes så hade man bara 9 månaders föräldraledighet, så man ville verkligen jobba in i det sista.
Jobbade till dagen innan med bägge mina barn. När de föddes så hade man bara 9 månaders föräldraledighet, så man ville verkligen jobba in i det sista.
Wow! Jobbade du VirrigaVera till dan innan du födde!! Coolt att orka så länge. Har faktiskt en kompis som oxå är förskollärare som jobbade ända fram. Eller ja, en dag ledig innan blev hon för det var en lördag o hon födde på söndagen. Men hon hade inga som helst besvär & hade nog den minsta magen jag sett. (Mindre än min är nu & min mage är verkligen ingen gravidmage än) Dessutom hade hon en superenkel förlossning så henne är jag ju smått avundsjuk på efter månader av illamående (men som börjar bli bättre nu tack o lov, lagom kul & springa & spy på jobbet) Jag tror nog en månad innan som dig TeresB känns rimligt med förutsättning om att mina kollegor går med på att klä på alla barn vinterkläderna själva, det känns lite svårt med mage