• Anonym (Tjej24)

Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?

Min kk har berättat att han vill "bröstknulla" mig tills han sprutar mellan brösten och på min hals/hala typ. Jag har inga problem med det, så det ger jag honom gärna.. Innan har jag väl gjort det med nån kille mest på skoj i typ 30 sekunder, men inte som en sak som ska få honom att komma.

Men så blev jag nyfiken på hur ni andra brukar(?) göra det. Ligger/sitter tjejen? Använder ni någon olja eller annat glid? Håller tjejen eller killen ihop brösten? Varvar ni med sug/runk?

Några andra tips och trix på området?

Hoppas bara att hans kuk inte "försvinner" helt mellan brösten bara, men den e iofs ganska lång.. :)

• Svar på tråden Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?
  • Meddelande borttaget
  • Man 78
    Miss Sunny skrev 2022-08-25 11:37:08 följande:
    Vi brukar göra båda delarna.  Står jag på knä, så är det mera jag som "knullar/runkar honom".  Jag tar hand om kuken med båda händer, mun och tuttar. Som en dal av för-eller mellanspelet.

Om det är han som juckar, ligger/sitter jag lite upp sådär. Han sitter gränsle över mig och kör kuken i mellan, och jag är nere med tungan på ollonet och retar då och då. Vem som håller ehop dom, är olika. Ett par grova manshänder som klemmer och knåder dom lagom hårt, tycker jag bara är skönt och tändande. Jag är 70 c, och han har ung grov kuk.
    Glidmedel behövs oftast inte, då vi gärna har knullat el. sugit innan. Den glider fint på en sås av svett, saliv och fittslev.  Härligt när han så sprutar upp till hakan/halsen.
    Tycker inte heller glidmedel behövs, kuken smörjer en del och sen är det skönare om det blir lite friktion. 

Absolut härligt att avsluta där som du beskriver. 
  • elimo

Jag blir små kåt utav det

Man 78 skrev 2022-08-25 10:45:18 följande:
    Ger det dig något eller är det mest för killens skull?
  • Man 78
    Guldnovan skrev 2022-08-25 11:32:20 följande:
    Jag gör det ibland för att han gillar det och kombinerar ibland  med att slicka på ollonet. Att runka gillar jag ju också fast jag inte har nån erogen zon i händerna. Det blir nån sorts andrahandsnjutning. 
    Menar det, jag får ju ingen fysisk njutning av att slicka heller men gillar det ändå. Som sagt verkar bröstknull vara på den negativa listan medan oralt ligger på den positiva sidan, tex poden Alla våra ligg tog upp hur fånigt det var med bröstknull och att de gjort det som yngre men nu kommit till insikt att det var typ bara trams. Märklig inställning kan tyckas av en sexpositiv pod att lista vad som är ok och inte i sängen.
  • Man 78
    elimo skrev 2022-08-25 11:41:43 följande:

Ja det är ju en väldigt bra anledning :) 
  • Anonym ("Ger inget" på det sättet)
    Man 78 skrev 2022-08-25 11:24:58 följande:

Tack för svar, intressant. Just bröstknull verkar vara en vattendelare. Många kallar det omoget och porrskadat och att tjejer har ju ingen erogen son mellan brösten. 

Personligen gillar jag det när tillfälle ges. 

Det kanske är omoget och porrskadat, men roligt att ge och göra ändå. Jag ser inte att våga/vilja vara omogen ihop med sin partner som något dåligt. 

Jag gör en drös andra grejer som inte ens har med sex att göra ihop med honom som andra skulle se som omoget men det är kul ändå. 
  • Man 78
    Anonym ("Ger inget" på det sättet) skrev 2022-08-25 13:28:02 följande:
    Det kanske är omoget och porrskadat, men roligt att ge och göra ändå. Jag ser inte att våga/vilja vara omogen ihop med sin partner som något dåligt. 

Jag gör en drös andra grejer som inte ens har med sex att göra ihop med honom som andra skulle se som omoget men det är kul ändå. 
    Ja det är ju det som egentligen är det viktiga, att man gör det man tycker är kul och skiter i vad andra säger så länge man inte skadar någon såklart. 

Skulle tro att jag också är rätt omogen mellan varven, kanske därför vi gillar bröstsex då :)

Har mest reagerat på att just det här med bröstknull verkar vara en sån grej för många, iof i den här tråden finns många fans också, har ju ingen statistik att falla tillbaka på så det är väl som med allt annat, smaken är som baken. 
  • Miss Sunny
    elimo skrev 2022-08-25 11:41:43 följande:

Jag med.  Lust föder lust, och jag blir kåt av att han tänder på mina bröst. Jag är trots allt ingen ungmö längre.
  • Anonym ("Ger inget" på det sättet)

Glömde hur man gör det. Är enklare och snabbare om du använder brösten på honom än att han har sex med dina bröst om du förstår skillnaden.

Sätt honom på kanten av en stol eller på sängkanten. Stå på knä framför, smörj in dem eller honom med babyolja, (inte smörj in utan kladda bara runt lite) kläm ihop tuttarna kring hans... och rör dig litegrann upp och ner, kläm lite olika mycket/lite så upp och ner samtidigt som ihop och mer isär. tar 2-3 minuter ca. sedan blir du kladdig i ansiktet eller under hakan. Kan även hamna i håret. 

• Man 78
    Anonym ("Ger inget" på det sättet) skrev 2022-08-25 17:56:12 följande:

Glömde hur man gör det. Är enklare och snabbare om du använder brösten på honom än att han har sex med dina bröst om du förstår skillnaden.

Sätt honom på kanten av en stol eller på sängkanten. Stå på knä framför, smörj in dem eller honom med babyolja, (inte smörj in utan kladda bara runt lite) kläm ihop tuttarna kring hans... och rör dig litegrann upp och ner, kläm lite olika mycket/lite så upp och ner samtidigt som ihop och mer isär. tar 2-3 minuter ca. sedan blir du kladdig i ansiktet eller under hakan. Kan även hamna i håret. 

Har bara testat den där varianten nån gång. Gillar själv  att sitta på bröstkorgen. Även lätt att spruta ner lite grann i det läget om man säger så. 
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-09-05 12:58:07 följande:
    Njae, inte så att jag blundar medvetet för att han ska spruta, jag tycker om att se sperman komma. Men jag blinkar säkert till av ren reflex om det kommer mot ögonen liksom.
    Håller med den.  Inte bara själva sprutet, men man ser hans orgasm från en vinkel som man inte ser så ofta.  Hans njutnig i ansiktet precis innan och i när det går. Jag tycker det är f.. så skönt och upphetsande.
  • Gaskarl
    Anonym (Lajla S) skrev 2022-08-25 18:44:55 följande:
    Håller med den.  Inte bara själva sprutet, men man ser hans orgasm från en vinkel som man inte ser så ofta.  Hans njutnig i ansiktet precis innan och i när det går. Jag tycker det är f.. så skönt och upphetsande.
    Så skönt att läsa från kvinnor som er, som inte skyr lite kladd ibland.
  • Anonym (Hmm)

Älskar ju bröstknull och har provat olika varianter under åren. 
    Hon ligger och håller ihop brösten och jag runkar, knullar emellan dem när både jah /eller hon håller ihop dem. 
    Hon har slickat eller sugit när man juckat upp.
    Min nuvarande har jag fått att sitta upp och hålla ihop brösten och det är bara så läckert. Skiter i om hon suger eller inte - att få komma i det läget är bara .... mmmm

• Anonym (sexy)

Jag och sambon brukar köra med avbrutet och då passar det bra att avsluta mellan hennes bröst.

• Anonym (ME)

Slår mig att vissa tycker att det finns omoget sex. 
    Då finns det alltså något som heter moget sex. Det innebär alltså att det är någon som bestämmer vad som är tillåtet inom sex och inte. Vilka ramar som saker ska vara inom och inte. Det är alltså inte fritt fram för var och en att ha sex precis som de vill. 

Viktiga är väl vad man gillar och går igång på. Inte vad omgivningen tycker är ett ok sex och inte. Gillar man något och har samtycke så go for it så länge man inte skadar nån. 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (ME) skrev 2025-04-16 20:28:30 följande:

Slår mig att vissa tycker att det finns omoget sex. 
    Då finns det alltså något som heter moget sex. Det innebär alltså att det är någon som bestämmer vad som är tillåtet inom sex och inte. Vilka ramar som saker ska vara inom och inte. Det är alltså inte fritt fram för var och en att ha sex precis som de vill. 

Viktiga är väl vad man gillar och går igång på. Inte vad omgivningen tycker är ett ok sex och inte. Gillar man något och har samtycke så go for it så länge man inte skadar nån. 

Håller med och just därför tycker jag att även ett bröstknull sker på feeling i stunden.
    Så många sexliv dör ut när känslan och spontaniteten försvinner.
    Och klimakteriet hjälper ju inte till heller....
  • Anonym (sexy)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-04-16 20:47:04 följande:
    Håller med och just därför tycker jag att även ett bröstknull sker på feeling i stunden.
    Så många sexliv dör ut när känslan och spontaniteten försvinner.
    Och klimakteriet hjälper ju inte till heller....
    För oss är det lite av det praktiska sambon gillar inte att behöva gå på toaletten efter att jag sprutat i henne när vi har haft sex sent på kvällen 
    då är det läckert att kladda ner hennes bröst som går betydligt snabbare att torka rena 
  • Anonym (Musse)

Det är det absolut bästa som finns jag kan inte i,ord beskriva hur underbart det är att få ta en kvinna med stora naturliga bröst mellan dom och komma där.. 

Svar på tråden Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?