• Anonym (Tjej24)

Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?

Min kk har berättat att han vill "bröstknulla" mig tills han sprutar mellan brösten och på min hals/hala typ. Jag har inga problem med det, så det ger jag honom gärna.. Innan har jag väl gjort det med nån kille mest på skoj i typ 30 sekunder, men inte som en sak som ska få honom att komma.

Men så blev jag nyfiken på hur ni andra brukar(?) göra det. Ligger/sitter tjejen? Använder ni någon olja eller annat glid? Håller tjejen eller killen ihop brösten? Varvar ni med sug/runk?

Några andra tips och trix på området?

Hoppas bara att hans kuk inte "försvinner" helt mellan brösten bara, men den e iofs ganska lång.. :)

• Svar på tråden Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?
  • Anonym (Dr. R. Unk)
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-09-03 20:59:19 följande:

Nu har vi testat! Om ni vill veta... :)

Jag låg på rygg i sängen och han satt gränsle över. Droppade lite massageolja mellan brösten.. Det var lite trixigt innan vi fick till det hur jag skulle hålla brösten runt hans kuk. Det var väldigt upphetsande för mig, att ha honom så nära och kunna suga ibland. Och killen älskade det, och som han kom! Han sprutade överallt kändes det som, över ansiktet, i min mun och på halsen.. Sexigt, lite porrigt och väldigt intimt!

Detta kommer vi absolut göra igen :)

Tack för alla tips!

Kul att du gillade det. Själv tycker jag det är enklare och mer upphetsande om tjejen sitter upp och jag sitter nästan som om jag skulle rida henne. Då faller brösten lite naturligt och hon kan hålla ihop dem medan killen kör. Känns nästan som att knulla på riktigt om man stänker på lite glidmedel. En mycket bra krydda till sexlivet.

P.S. Glöm inte att låta honom göra nåt för dig också. Bröstknull ger ju inte lika mycket till tjejen.
  • M r a u
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-09-03 17:09:29 följande:

Ja det är det ju, med de flesta former på kroppen, det skiljer..

Och det är klart, skillnaden är ganska stor på flera sätt mellan bröst som tex har storlek 75A eller 75G..

Ja absolut, så är det ju. Hoppas man hittar kuken igen bara, så den inte hamnar i Narnia eller så. Det gick bra för TS i alla fall, kul!
  • Stolt Farsa
    Anonym (Tjej24) skrev 2015-09-03 20:59:19 följande:

Nu har vi testat! Om ni vill veta... :)

Jag låg på rygg i sängen och han satt gränsle över. Droppade lite massageolja mellan brösten.. Det var lite trixigt innan vi fick till det hur jag skulle hålla brösten runt hans kuk. Det var väldigt upphetsande för mig, att ha honom så nära och kunna suga ibland. Och killen älskade det, och som han kom! Han sprutade överallt kändes det som, över ansiktet, i min mun och på halsen.. Sexigt, lite porrigt och väldigt intimt!

Detta kommer vi absolut göra igen :)

Tack för alla tips!

Blundar du när han sprutar?
  • Anonym (Tjej24)
    trollefur skrev 2015-09-01 23:32:18 följande:

Sätt killen i soffan och ställ dig på knä framför brukar bli lagom höjd då! Sug upp kuken och använd glidet som redan finns i form av saliv eller använd glidmedel. Lägg kuken mellan tuttarna o kör tills det går. Passa dig för att olja in tuttarna för mycket bara brukar va svårt att tryck ihop dem då om det glider förmycket ;)

Tack för tipset, ska testa det nån gång :)

Hur gör du, "juckar" du genom att böja upp och ner på knäna eller för du brösten upp och ner?
  • Anonym (Tjej24)
    Stolt Farsa skrev 2015-09-03 23:05:57 följande:

Blundar du när han sprutar?

Njae, inte så att jag blundar medvetet för att han ska spruta, jag tycker om att se sperman komma. Men jag blinkar säkert till av ren reflex om det kommer mot ögonen liksom.
  • elimo

Jag brukar ligga på rygg ibland har han lite glidmedel men oftast ingenting. Jag håller ihop mina bröst medans han för den fram och tillbaka mellan brösten 

• Man 78
    elimo skrev 2022-08-25 09:46:08 följande:

Jag brukar ligga på rygg ibland har han lite glidmedel men oftast ingenting. Jag håller ihop mina bröst medans han för den fram och tillbaka mellan brösten 

Ger det dig något eller är det mest för killens skull?
  • Anonym ("Ger inget" på det sättet)
    Man 78 skrev 2022-08-25 10:45:18 följande:
    Ger det dig något eller är det mest för killens skull?
    Frågan var inte ställd till mig men det ger ju inget på det sättet du menar, men det blir en slags förlösande avslappnande känsla där stress, irritation, mensvärk och dåligt humör hos mig försvinner/minskar genom hans orgasm. 

Så det blir lite "ta ut frustration" - grej att använda brösten, händerna, munnen eller fötterna på honom.

Sådant kan ju vara förspel, en del av ömsesidigt sex och då blir det intimt, sexigt, tändande osv. men när en bara ger från start till slut så handlar det åtminstone för mig om lite andra känslor jag vill ha utlopp eller lindring för.
  • Man 78
    Anonym ("Ger inget" på det sättet) skrev 2022-08-25 11:15:33 följande:
    Frågan var inte ställd till mig men det ger ju inget på det sättet du menar, men det blir en slags förlösande avslappnande känsla där stress, irritation, mensvärk och dåligt humör hos mig försvinner/minskar genom hans orgasm. 

Så det blir lite "ta ut frustration" - grej att använda brösten, händerna, munnen eller fötterna på honom.

Sådant kan ju vara förspel, en del av ömsesidigt sex och då blir det intimt, sexigt, tändande osv. men när en bara ger från start till slut så handlar det åtminstone för mig om lite andra känslor jag vill ha utlopp eller lindring för.

Tack för svar, intressant. Just bröstknull verkar vara en vattendelare. Många kallar det omoget och porrskadat och att tjejer har ju ingen erogen son mellan brösten. 

Personligen gillar jag det när tillfälle ges. 

• Guldnovan
    Man 78 skrev 2022-08-25 11:24:58 följande:

Tack för svar, intressant. Just bröstknull verkar vara en vattendelare. Många kallar det omoget och porrskadat och att tjejer har ju ingen erogen son mellan brösten. 

Personligen gillar jag det när tillfälle ges. 

Jag gör det ibland för att han gillar det och kombinerar ibland  med att slicka på ollonet. Att runka gillar jag ju också fast jag inte har nån erogen zon i händerna. Det blir nån sorts andrahandsnjutning. 
Svar på tråden Han vill "bröstknulla" mig, hur gör ni?