Lite orolig är jag nog men inte jätte iom att den verkade må så bra där inne.
Tror inte att de gör annat än att hålla lite extra koll heller så länge allt ser bra ut.
Ev planerat snitt om jag förstått det rätt eftersom bebisen kan ha svårt att ta sig ut utan hjälp när den är så liten.
Sonen förlöstes med akutsnitt så känns ok om det skulle bli det igen iom att jag redan gått igenom det en gång redan och vet vad det handlar om.
Graviditeten med sonen var allt annat än bra.
Började med att jag var sängliggande ca 3 månader med extremt illamående, åt tabletter mot det den här grav. , sen fick jag hälsporre, RLS, begynande havndeskapsförgiftning, hotande förtidsbörd vilket resulterade i sängläge sista trimestern, så hemsk foglossning så jag släpade mig fram på kryckor 3 månader, fick karpal tunnel syndrom pga all vätska i kroppen.... Osv osv
Vägde dessutom betydligt mer då så var nog en bidragande faktor.
Vägde 108 kg på inskrivningen med sonen mot 60 kg på inskrivningen nu och är 160 cm kort.
Var nästan uppe i 130 kg i slutet av förra grav.
Beklagar alla dina missfall :(
Har själv "bara" gått igenom ett ma nu i december så vet hur ont det gör och hur nojjig man blir.
Blödde dessutom massor med STORA klumpar i början av denna graviditeten så var övertygad om att det var kört.
Har därför haft svårt att knyta an till bebisen och hela tiden kännt mig osäker på om det verkligen blir något.m