Lucky76 skrev 2015-09-03 14:07:48 följande:
Skrattretande att en massa anonyma vänsterextremister sitter på Sveriges största nätmobbningsforum och glädjer sig att vänstermedia har hänt ut en meningsmotståndare. En gammal kvinna som nu hotas öppet på Twitter av en ANONYM vänsterextremist påhejad av en chef på Expressen samt en komiker som också leker hobbypolitiker.
Det ni inte förstår är hur många poäng SD samlar in just nu. Jag som aldrig har eller aldrig skulle vilja rösta på SD känner att jag snart inte har något val. Det är antingen det eller låta samhället styras av människor med åsikter kulturcheferna på Expressen, anonyma nick på Familjeliv som Nerfherder, todo nada och Drottningen70 och Åsa Romson. Gud förbjude.
Ni kämpar er blåa i ansiktet för er sak men verkar inte förstår att för varje inlägg, artikel, ord och påhopp så gör ni så mycket mer skada än nytta. Förstår ni att ni hjälp till att göra SD till Sveriges största parti?
Jag har inte sett någon alls ge ett exempel på någon Julia Caesar skrivit som är hets mot folkgrupp, uppviglande eller ens olagligt. Vänstersidan har de senaste tio åren stått för så extremt mycket mer hot och hat än högersidan. Så mycket mer våld. Så mycket mer grymheter. Så många fler fällande domar.
Vidare kan jag säga att det enda Julia Caesar skrev i sin blogg var journalisternas arbetstelefonnummer. Inte adress eller privatnummer.
Jag tycker också att tanten verkar mer än lovligt galen men på sättet som oliktänkande hängs ut, hotas och hatas börjar detta lika en åsiktsdiktatur. Vänstermedia vill ha patent på att styra hur vi tycker, tänker och röstar och de kommer att gå hur långt som helst.
Expressen publicerade en krönika 2010 där man skrev om att Julia Caesar riskerar att mördas om hennes identitet röjs. Förstår ni alla nu att de väljare att röja henne trots att de vet, och själva har skrivit om, att hon med största sannolikhet kommer att råka illa ut? Se på Lars Vilks............
Alla hennes krönikor består av hets mot folkgrupper bara läs dem så får du se.