Inlägg från: Nomanisanisland |Visa alla inlägg
  • Nomanisanisland

Julia Caesar avslöjad!

Anonym (Illa) skrev 2015-09-02 17:36:30 följande:
    Före detta journalist, stor skillnad.
    Du kanske också vill bli röjd med identitet?

Hamrud har både foto, hemadress och mobilnummer outat i ett annat forum.
    Dock inte av mig men jag stöder den som gjort sig besväret.
    Detta hoppas jag att hon får ångra.

Julia Caesar har inte begått något brott.
    Hon hänger själv ut folk med namn och telefonnummer. Då får hon leva med att offentligt stå för sina medvetet vidriga åsikter. Hon är en feg liten hatspriderska och dessutom ganska rubbad.
  • Nomanisanisland
    EnGladPingvin skrev 2015-09-03 02:51:28 följande:

Dödshoten kom väl inte från JC? De kom från mobben som läste det hon skrev om att vara trakasserad av en journalist och namngav honom. Precis som hon nu dödshotas efter Expressens publicering.

JC har uppenbarligen skrivit avskyvärda saker, men att hänga ut henne med namn och bild är obehagligt. Att hänvisa till att hon gjort det själv, då sänker man sig enbart till hennes nivå. Man bör nog sätta sin standard högre. Sen bör man också ta i beaktande att det handlar om en person med långvarig psykisk ohälsa.

Jag instämmer i det SvD skriver när de förklarar varför de inte publicerar hennes namn. Och ja, SvD är en seriös tidning, till skillnad från Expressen som är en skvallerblaska. www.svd.se/darfor-publicerar-svd-inte-julia-caesars-namn

Fast vadå hänga ut? Hon är ju inte mer uthängd än alla andra journalister som skriver under med namn, bildbyline och inte sällan en e-postadress eller telefonnummer om man vill höra av sig med synpunkter eller kompletterande information. Den här människan har ju valt att verka offentligt, bygga upp en plattform, använda den till att sprida hat och lögner samt själv VERKLIGEN förfölja och hänga ut folk.
Svar på tråden Julia Caesar avslöjad!