Inlägg från: Anonym (nost) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nost)

Bryr mig inte om pojken som drunknade!

Spagettimonstret skrev 2015-09-04 19:54:04 följande:
    Det jag läste var att de flydde från Syrien efter att pappan blivit kidnappad av IS och fått alla tänder utdragna. Flykten gick via Turkiet. www.bbc.com/news/world-us-canada-34142695
    Du postade nog fel länk,det stod inget om någon kidnappning eller utdragna tänder i din länk.
  • Anonym (nost)
    Anonym (Autism) skrev 2015-09-04 21:40:05 följande:
    Bara folk med extremt låg iq tror på den historien.
    www.dailymail.co.uk/news/article-3222045/Hungary-s-PM-says-influx-Muslim-migrants-leave-Europeans-minority-continent-threaten-Christian-roots-duped-travelling-refugee-camp-continue-protest.html

www.friatider.se/aylan-3-dog-f-r-att-pappa-ville-ha-gratis-tandv-rd-i-sverige

Första länken handlar om "flyktingar som flyr från Ungern"
    Eftersom det inte är krig i Ungern kan man anta att dom reser till nordligare länder pg.a frikostigare bidrag

Den andra länken går till iofs till fria tider men de brukar ha länkar som backar upp deras artikel.

Om du tittar på videon så ser du en kvinna som berättar historian om att hennes bror ville ha nya tänder men det kostade 14000dollar........
  • Anonym (nost)
    alice85 skrev 2015-09-04 22:19:09 följande:
    Nej, för att undkomma tortyr. Hans tänder blev utdragna under tortyr. Att tänderna är borta är liksom inte huvudskälet i denna historia, det är resultat av tortyr. Hade du velat stanna på ett ställe där civilbefolkning attackeras och där du blivit utsatt för tortyr?
    Har du lust att posta en länk om tortyren?
    Hittar den nämnligen inte själv och min man tror att det är BS.
  • Anonym (nost)
    Anonym (Autism) skrev 2015-09-04 22:31:51 följande:
    Din man tror det? Vågar du inte stå för det själv eller ska vi ta det på större allvar för att en man har sagt det?
    Alla är inte så godtrogna och tror på allt som anonyma personer skriver här på familjeliv.
    Låt mig ta ett ex. man blir blind om man onanerar.....
    I din umgängeskrets kanske det gör skillnad om en kvinna eller man säger nånting,men knappast i min.
    Välkommen till 2000talet
  • Anonym (nost)

Har man en empatistörning om man inte säljer sommarstugan,bilen, barnens fonder m.m och skänker pengarna till flyktingar?

Eller ska man värdera egendom framför liv?
    Eller är man ok om man gör som alla andra och sätter in en hundring på ett 90konto  eller beklagar sig bland vännerna och sociala medier.

Svar på tråden Bryr mig inte om pojken som drunknade!