• Dummani

Bryr mig inte om pojken som drunknade!

Det finns intervju med Alans faster (pappas syster alltså) där hon berättar för TV Canada att hon ville ha sin bror i Canada, men tipsade att innan han åker dit ska han åka till Sverige och fixa sina tänder!!!!!! Så JO han dödade sin egen son!!!! bara för att han ville ha fina tänder INNAN han åkte vidare!!!!

• Dummani
    Gott&blandat55 skrev 2015-09-10 12:56:15 följande:
    Dummani skrev 2015-09-10 12:37:21 följande:

Det finns intervju med Alans faster (pappas syster alltså) där hon berättar för TV Canada att hon ville ha sin bror i Canada, men tipsade att innan han åker dit ska han åka till Sverige och fixa sina tänder!!!!!! Så JO han dödade sin egen son!!!! bara för att han ville ha fina tänder INNAN han åkte vidare!!!!

Har du länk på klippet? Hade gärna velat se det. Sen behöver väl du inte formulera dig på det sättet som en omogen högstadie-elev. Du kan inte säga att han dödade sin egen son. Först och främst var hans nr 1 att göra på listan: att säkra hans barns och frus framtid och se till att de är trygga. Att det gick helt snett och istället tog livet av dom är en annan femma. Jag tror verkligen inte på att hans agenda var att ta död på dom. Ingens av de ca 2000 som dött i Medelhavet var det. De kunde väl inte förutspå deras framtid och se att de kommer hamna i botten av havet.

Förresten är det väl inte gratis tandvård i Sverige eller har jag missat något?
    Ska hitta den. 

Jo, om du går till tandläkare och säger att du är papperslös får du gratis tandvård.
Svar på tråden Bryr mig inte om pojken som drunknade!